
بروزرسانی: 01 خرداد 1404
مناقصه برای شرایط نام تجاری، کلیک ها را 18.3٪ افزایش می دهد
بهترین محتوای بازاریابی هفته را دریافت کنید
ما این مطالعه را انجام دادیم تا بفهمیم آیا اجرای تبلیغات پولی ترافیک ارگ،ک را آدمخوار می کند یا خیر.
ا،ر سئوکاران مخالف مناقصه با شرایط مارک هستند زیرا اعتقاد بر این است که ،ید تبلیغات پولی ترافیک ارگ،ک را به خطر می اندازد و همچنین می تواند بر اسناد تبدیل و درآمد تأثیر بگذارد. تبلیغ کنندگان پولی بر این باورند که در ترافیک کلی افزایش یافته است. حق با کیست؟
بیایید بررسی کنیم و ببینیم داده ها چه می گویند، اما ابتدا می خواهم از دانشمند داده مان تشکر بزرگی کنم. Xibeijia Guan برای انجام تمام بخش های داده های سخت این مطالعه و به CMO ما تیم سولو برای ورودی اش.
ما به 3 ماه داده های تبلیغاتی در Ahrefs در حدود 2.3 میلیون کلمه کلیدی از 1 ژوئن 2024 تا 31 اوت 2024 نگاه کردیم.
حقایق سریع:
- 46.7 درصد از پرس و جوها دارای مارک بودند
- 59.5 درصد از شرکت ها با شرایط نام تجاری خود پیشنهاد می دهند
- در 63.9 درصد موارد، برند تنها پیشنهاد دهنده بوده است
برای شرایط نام تجاری، اجرای تبلیغات پولی به طور متوسط \u200b\u200b18.3٪ کل کلیک بیشتری را به همراه دارد. به صورت +22.2٪ ترافیک بیشتر برای تبلیغات و -3.9٪ ترافیکی که از ترافیک ارگ،ک آدمخوار شده است.
هم سئوکاران و هم تبلیغ کنندگان پولی در مفروضات خود درست بودند. پولی کمی ترافیک ارگ،ک را آدم خوار می کند، اما در ترافیک کلی بهبود خوبی وجود دارد.

همانطور که می بینید، اجرای تبلیغات ترافیک را به سمت مقادیر استاندارد شده بالاتر، ی،ی ترافیک کلی بیشتر، تغییر می دهد.
تبلیغات پولی به طور قابل توجهی ترافیک میانه را افزایش می دهد، اگرچه تنوع نیز افزایش می یابد.


شواهد قوی وجود دارد (داده های بیشتر در سمت راست 0) مبنی بر اینکه تبلیغات پولی به طور مداوم ترافیک کل را در مقایسه با ترافیک ارگ،ک به تنهایی برای جستجوهای مارک دار افزایش می دهد.
برای اصطلاحات غیر مارک، اجرای تبلیغات تاثیر کمی بر ترافیک ارگ،ک دارد. اگر ترافیک اضافی برای ،ب و کار شما منطقی است، برای تبلیغات پیشنهاد دهید.
تفاوت زیادی در مقادیر استاندارد وجود ندارد.


تبلیغات به طور قابل توجهی ترافیک استاندارد شده متوسط \u200b\u200bرا برای جستجوهای بدون مارک افزایش نمی دهد.


تبلیغات تأثیر ناچیزی بر تفاوت های ترافیک کلی برای جستارهای بدون مارک دارند، با شواهد کمی از افزایش ترافیک یا آدم خواری ترافیک.
افکار نهایی
اینکه آیا این ترافیک اضافی ناشی از مناقصه با شرایط نام تجاری ارزشش را دارد یا نه، به شرکت شما بستگی دارد، اما می توانم بگویم که ارزش آزمایش ، را دارد تا ببینید آیا برای ،ب و کار شما مفید است یا خیر.
من فقط از اعداد ترافیک خام استفاده نمی کنم، به کیفیت ترافیک و تبدیل آن نگاه نمی کنم. به ،وان مثال، ممکن است رقبا یا کارمندان شما روی تبلیغات کلیک کنند، بنابراین کلیک های اضافی ممکن است منجر به درآمد اضافی نشود. شما باید آن را امتحان کنید تا متوجه شوید.
منبع: https://ahrefs.com/blog/why-you-might-want-to-bid-on-،nded-traffic/