TikTok به تازگی ،صر «محصولات برتر» را در مرکز خلاقیت خود منتشر کرده است.
این دادهها بینشهایی را درباره محبوبیت محصولات خاص در برنامه ارائه میدهند، همانطور که با فراو، آگهیهای دارای مورد، و همچنین معیارهایی مانند نمایشها، نرخ بازدید، نظرات و پسندیدنها نشان داده میشود. اساساً، تمام نقاط داده مربوطه برای تجزیه و تحلیل عملکرد هر محصول در دسترس هستند.
چگونه کار می کند. استفاده از گزینه های فیلتر ارائه شده امکان محدود ، فهرست محصولات برتر را با توجه به مناطق و دسته بندی های محصول خاص فراهم می کند. همچنین می تو،د داده های آ،ین روز، 7 روز یا 30 روز را مشاهده کنید.
برای به دست آوردن درک عمیق تر از یک محصول خاص، روی ،صر “جزئیات” در سمت راست لیست کلیک کنید. این یک نمای کلی محصول، از جمله داده هایی مانند CTR، CPA، نمودار برداشت ها و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.
،صر “اطلاعات بینش مخاطب” به شما این امکان را میدهد که تفکیک گروه سنی افرادی که با این تبلیغات درگیر هستند، همراه با علایق مرتبط را مشاهده کنید، و دادههای کلیدی را برای تحلیل و تلاشهای برنامهریزی ارائه میدهد.
تو عمیق تر می تو،د مرکز خلاقیت را بررسی کنید اینجا.
چرا ما اهمیت می دهیم. این می تواند به تبلیغ کنندگان اجازه دهد تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد استراتژی های جدید بگیرند. با تجزیه و تحلیل عملکرد محصولات خاص بر اساس معیارهایی مانند نمایشها، CTR، CPA و موارد دیگر، تبلیغکنندگان میتوانند تشخیص دهند که کدام محصولات محبوب هستند و کدامها محبوب نیستند و تلاشهای تبلیغاتی خود را بر این اساس تنظیم کنند.
این دادهها همچنین میتواند به تبلیغکنندگان کمک کند تا روندهای رفتار مصرفکننده را شناسایی کنند، که میتواند به توسعه محصول و کمپینهای بازاریابی آینده آنها کمک کند. در نهایت، بینش بهدستآمده از تجزیه و تحلیل این دادهها میتواند به استراتژیهای تبلیغاتی مؤثرتر و کارآمدتر منجر شود و در نتیجه فروش و درآمد را برای تبلیغکننده افزایش دهد.
منبع: https://searchengineland.com/leveraging-tiktoks-ad-content-to-get-valuable-insights-on-top-performing-،ucts-393566