
اخبار مملو از مقالاتی است در مورد اینکه چگونه ChatGPT ممکن است صنایع بی شماری از جمله تبلیغات و بازاریابی را مختل کند. با این حال، علیرغم همه تئوری پردازی ها و (اغلب بی اهمیت)، نمونه های ملموس ChatGPT (و GPT-3) در کارهای دنیای واقعی که قرار است به پایان برسد، اندک بوده است.
Fluency، پیشرو در فناوری های تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی، اخیرا Muse را معرفی کرده است. این ابزار جدید بهبود یافته با ChatGPT از هوش مصنوعی استفاده می کند تا سطوح جدیدی از کارایی را به بخش های رایج و در عین حال حیاتی گردش کار بازاریابی دیجیتال بیاورد.
در اینجا چند روش وجود دارد که ممکن است سازمان شما از ابزار افزایش یافته ChatGPT Fluency بهره مند شود:
- سه اقدام وقت گیر - یک راه حل ساده و بدون درز: اگر در حال ایجاد کپی کمپین تبلیغاتی دیجیتال هستید، اقداماتی وجود دارد که نمی تو،د از آنها اجتناب کنید: نوشتن کلمات کلیدی، ،وان و متن اصلی. بر اساس چند دستور انتخاب شده، Fluency Muse گزینه هایی را برای هر یک از این فیلدها ایجاد می کند و به شما امکان می دهد نتایج را به سرعت فیلتر و ویرایش کنید، سپس آنها را در کمپین ها پیاده سازی کنید.
- تبدیل محدودیت ها به نتیجه: Muse به شما امکان می دهد ملاحظاتی مانند کلیدواژه های منفی و محدودیت های تعداد کاراکترها را در نظر بگیرید تا بتو،د به طور خودکار متغیرهایی را که باید مرتب کنید کاهش دهید.
- بی طرفی پلت فرم کمیت و کیفیت را امکان پذیر می کند: از جستجوی Google گرفته تا Performance Max، فیسبوک و Pinterest، Muse می تواند برای تولید سریع و آسان محتوا برای انواع کمپین، همه از درون پلتفرم Fluency استفاده شود.
آیا آماده اید سطوح جدیدی از کارایی را به جریان کاری بازاریابی دیجیتال خود بیاورید؟ آ،ین پست وبلاگ Fluency را بررسی کنید برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد ابزار افزایش یافته ChatGPT Fluency.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده
