این روز در تاریخچه بازاریابی جستجو: 13 فوریه


داستان های Google AMP راه اندازی شد

در سال 2018، گوگل یک قالب جدید و بصری غنی از محتوای موبایل را راه اندازی کرد که برای ایجاد تعامل بیشتر از سوی کاربران طراحی شده است.

برخلاف دستورالعمل‌های قبلی، Google قصد نداشت این نوع محتوای AMP با محتوای غیر تلفن همراه شما مطابقت داشته باشد. در عوض، این محتوای فقط برای موبایل قرار بود منحصر به فرد باشد.

به طور خاص، گوگل گفت محتوای AMP Story باید «کامل‌کننده و مستقل» باشد.

علاوه بر هرست و واشنگتن پست، گوگل با CNN، Meredith، Mashable، Mic، Vox و Condé Nast برای توسعه و عرضه AMP Stories همکاری کرد.

عمیق تر حفاری کنید:


همچنین در این روز


گوگل: “ما همیشه به روز رس، می کنیم” – تا حدودی شایعات به روز رس، فوریه را تایید می کند

2020: دنی سالیوان از گوگل به توصیه های این شرکت در مورد “چند به روز رس،” در نوامبر 2019 اشاره کرد.


تغییرات بزرگ برنامه Google Partners در راه است: آنچه برای واجد شرایط بودن نیاز دارید

2020: ا،امات جدیدی برای آژانس ها برای دستیابی و حفظ وضعیت Google Partner از ژوئن وجود دارد.


Google از استفاده از کلمات کلیدی (مرتبط) در توضیحات Google My Business شما عقب نشینی می کند

2020: به روز رس، صفحه راهنما در مورد افزودن کلمات کلیدی برای بهبود دید در نتایج جستجوی محلی، توسط SEO های محلی مورد مناقشه قرار گرفت و به سرعت حذف شد.


TechTarget مسائل فنی سئو را دلیل کاهش 25 درصدی ترافیک گوگل می داند

2020: در گزارش درآمد اخیر TechTarget، این شرکت اعلام کرد که ترافیک پرداخت نشده 94 درصد از ترافیک کلی در سه ماهه را تشکیل می دهد.


صاحبان ،ب و کار اکنون می توانند در دسکتاپ Google Maps به نظرات پاسخ دهند

2019: صاحبان ،ب‌وکار با فهرست‌های تأیید شده «Google برای ،ب‌وکار من» می‌توانند مستقیماً در Google Maps روی دسک‌تاپ به نظراتی که درباره ،ب‌وکارشان گذاشته شده پاسخ دهند.


گوگل تبلیغات را در نتایج دستیار آزمایش می کند

2019: با دستیار در یک میلیارد دستگاه، این حرکت اجتناب ناپذیر بود.


گوگل “پیوستن به لیست انتظار” را برای رستوران ها فعال می کند

2019: با کلیک بر روی دکمه پیوستن به لیست انتظار، صفحه ای باز می شود که زمان انتظار فعلی را مشخص می کند و به کاربران امکان می دهد اندازه مهم، خود را وارد کنند.


گوگل ظاهر جدیدی را برای اصلاحات جستجوی «افراد نیز جستجو می‌کنند» ارائه می‌کند

2018: پیشنهادها یا با تأخیر بارگذاری می‌شوند یا زم، که کاربر روی یک نتیجه کلیک می‌کند و سپس به نتایج جستجو بازمی‌گردد.


S،ted: پیوندهایی به موتورهای ،ید رقیب در نتایج Google S،pping بریت،ا

2018: ظاهر جدید «شامل» در پاسخ به حکم ضدتراست کمیسیون اروپا علیه گوگل بود.


گوگل: هیچ نظری در مورد امکان به روز رس، الگوریتم 7 فوریه وجود ندارد

2017: بسیاری از وب مسترها و سئوکاران متوجه تغییرات قابل توجهی در الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل شده اند.


ویژگی جستجوی «مردم هم می‌پرسند» گوگل رسما بارگذاری پویا را به دست می‌آورد

2017: همچنین ویژگی درخواست افراد گوگل روش جدیدی را برای جستجوگران به دست آورد تا موضوعات را در نتایج جستجوی دسکتاپ و موبایل جستجو کنند.


ویژگی جدید Google Maps به کاربران این امکان را می دهد که لیستی از مکان های ذخیره شده ایجاد کنند که می توان آنها را به اشتراک گذاشت و به صورت آفلاین به آنها دسترسی داشت

2017: کاربران می‌توانند مکان‌های ذخیره‌شده را ردیابی کنند و لیست‌ها را از طریق متن، ایمیل و برنامه‌های پیام‌رسان محبوب با دیگران به اشتراک بگذارند.


تقریباً یک هفته پیش، داده‌های Google Webmaster Tools به‌روزرس، نشدند

2015: به روز رس، داده ها و ابزارها در 7 فوریه متوقف شده بود.


جستجو در ع،: توپ دیسکو گوگل، یک کاکو و کافه یوتیوب

2015: آ،ین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه ،، ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه ،اب بازی هایی دارند و موارد دیگر.


گوگل در مورد پیمایش و پیمایش بی نهایت و صفحات وب مشاوره ارائه می دهد

2014: تکنیک‌هایی برای دوست‌داشتن بیشتر صفحات اسکرول بی‌نهایت و ناوبری وجهی برای موتورهای جستجو.


آیا اعتراضات ساعت 11 توافق ضد انحصار گوگل و اتحادیه اروپا را از مسیر خارج می کند؟

2014: کمیسیونرهای اتحادیه اروپا در حال بررسی اجبار به بحث های اضافی یا جلوگیری از نهایی شدن توافق بودند.


تبلیغات بینگ پوشش پیوندهای سایت تلفن همراه را در ایالات متحده گسترش می دهد و به بازارهای اتحادیه اروپا عرضه می شود

2014: تبلیغات بینگ بیش از 60 درصد از ترافیک تلفن همراه در شبکه یاهو بینگ را برای اجرای پیوندهای سایت در ایالات متحده فعال کرده بود.


روبان سبز، حداقل دستمزد، تغییرات آب و هوایی: گوگل وضعیت اتحادیه را جستجو می کند

2013: برخی از روندهای جالبی که در گوگل به دلیل آدرس وضعیت اتحادیه دیدیم.


جستجوهای آنفولانزای هراس ممکن است روندهای آنفولانزای گوگل را فریب داده و فکر کنند چیزها بدتر هستند

2013: Google Flu Trends بر درصد جمعیت ایالات متحده مبتلا به بیماری شبه آنفلوانزا تقریباً دو برابر بیشتر از آنچه CDC گزارش کرده بود، فراتر رفت.


یک قطعه غنی Google “باحال” برای شرایط برف

2013: این شامل آمار عمق برف، آمار جدید برف در 24 و 72 ساعت، شرایط برف، آسانسورهای باز در کوه، آب و هوای فعلی و موارد دیگر بود.


گوگل بار دیگر به 67 درصد سهم بازار رسید، بینگ به بالاترین سطح تاریخ خود رسید [comScore]

2013: فعالیت جستجو در ژانویه نسبت به دسامبر 11 درصد افزایش یافت و به تقریباً 19.5 میلیارد جستجوی “هسته” رسید.


گوگل باگی که برای جستجو به کوکی نیاز داشت را برطرف می کند

2012: گوگل همچنین در ابتدا مجدداً تأیید کرد که نیاز به کوکی‌ها «چیزی نیست که ما در حال آزمایش یا ارائه آن هستیم».


درد کجاست؟ پس از جستجوی یک علامت، نتایج جدید جستجوی سلامت گوگل دلایلی را پیشنهاد می کنند

2012: گوگل نتایج بهبود یافته ای را معرفی کرد که زمان جستجوی مربوط به علائم را تا کشف علل و شرایط پزشکی بالقوه کوتاه می کرد.


گوگل عذرخواهی می کند، به توئیک Buzz ادامه می دهد

2010: گوگل سه بهینه سازی را در Buzz اعلام کرد (از جمله تغییر دنبال ، خودکار به پیشنهاد خودکار) و عذرخواهی کرد برای آنچه که آن را “هفته چالش برانگیز” نامید.


گوگل: ما را به خاطر تروریسم سرزنش نکنید

2009: گوگل گفت که نباید به خاطر استفاده تروریستی از Google Earth مقصر شناخته شود.


Google Analytics در آیفون: 3 برنامه بررسی شد

2009: خوب، بد و زشت برنامه های Google Analytics در آیفون (Analytics App، myAnalytics و Analytics Pro).


رو،مه ها، گوگل و “کاهش ارزش” محتوا

2009: «گوگل برای گوگل عالی است، اما برای ارائه دهندگان محتوا وحشتناک است، زیرا آن محتوا را به‌جای کیفی، از نظر کمی ت،یم می‌کند».


راه‌اندازی اپلیکیشن‌های پولی اندروید: «زمان ،ب‌وکار است»

2009: توسعه دهندگان می توانند شروع به شارژ برنامه های خود کنند و مصرف کنندگان شروع به دسترسی و پرداخت هزینه برای برنامه های انتخاب شده در تلفن های اندرویدی خواهند کرد.


یاهو MyWeb را متوقف می کند، Delicious را فشار می دهد

2009: MyWeb در سال 2005 به ،وان بخشی از چشم انداز یاهو برای “وب بسیار فردی” راه اندازی شد.


Google AdWords برای “اجرای دقیق” خط مشی URL نمایشی

2008: این خط‌مشی ثابت باقی ماند، اما از اول آوریل، گوگل «اجرای دقیق» آن را آغاز خواهد کرد.


Google Study: 1.3% جستجوهای Google حداقل یک نتیجه م،ب برمی‌گرداند

2008: آنها 66.5 میلیون URL را بررسی ،د و دریافتند که 3.4 میلیون “مشکوک” و 3.4 میلیون م،ب بودند و به 181699 سایت فرود اشاره ،د.


News Corporation شریک بالقوه یاهو در اجتناب از مایکروسافت، Google Interest کاهش می یابد

2008: واقعیت های ضد انحصار احتمالاً در قلب کاهش علاقه گوگل به یک معامله جستجو بود.


سومین جوایز سالانه یاهو سرچ لایت در پس زمینه سورئال اتفاق می افتد

2008: همانطور که یاهو 1000 کارگر وعده داده شده خود را ا،اج می کرد.


مایکروسافت adCenter به صفحات فرود اسپ،ایی برای ترافیک ایالات متحده نه می گوید

2008: صفحه فرود مشتریان اسپ،ایی زبان مستقر در ایالات متحده را هدف قرار می داد.


WPP برای ادغام آژانس های جستجو تحت برند GroupM و Outrider

2008: این ادغام یک آژانس جستجوی جه، با دفاتر در چندین قاره ایجاد کرد.


Google On Centerfold Of Marie Claire

2008: این قطعه 12 صفحه ای مد برای کار در دفتر مرکزی گوگل نام گرفت و مدل بریتنی استندوود را در سراسر Googleplex برجسته کرد.


Google Maps پیوند “گزارش داده های نادرست” را اضافه می کند

2007: برای هر فهرست ،ب‌وکار تأیید نشده، Google پیوند «گزارش داده‌های نادرست» را نشان می‌دهد که شما را به صفحه‌ای می‌برد تا به راحتی Google را از مشکل مطلع کنید.


نتایج جستجوی Google اکنون ممکن است هشدارهای ب،زار را نشان دهد

2007: پیام Google “این سایت ممکن است به رایانه شما آسیب برساند” مستقیماً به سند راهنمای Google پیوند داده شده است که پیام را با جزئیات بیشتر توضیح می دهد.


تبلیغات Google در حال دریافت نشان‌های جدید Google Checkout

2007: این نماد به فرمت نشان مشابه دکمه‌های Google Checkout که از زمان شروع برنامه توسط تاجران استفاده می‌شود، به‌روزرس، می‌شود.


گوگل در پرونده رو،مه بلژیک ش،ت خورد

2007: دادگاهی در بلژیک دریافت که گوگل با گنجاندن مطالبی از چندین رو،مه بلژیکی در فهرست جستجوی خود، حق چاپ را نقض کرده است.


InfoSpace با FAST For Mobile Search به نیروها می پیوندد

2007: این شرکت به دنبال پیوند روابط حامل و تخصص محتوا InfoSpace با فناوری جستجوی FAST و پلت فرم PPC در دستگاه های تلفن همراه بود.


Wordtracker گزینه کلمات کلیدی بریت،ا را به ابزارهای کلیدواژه اضافه می کند

2007: ،، که می‌خواهند منطقه بریت،ا را هدف قرار دهند، می‌توانند فقط کلمات کلیدی بریت،ا را مشخص کنند و بر اساس آن داده‌ها، کلمات کلیدی مرتبط به آنها نشان داده شود.


SingingFish.com اکنون به جستجوی ویدیوی AOL هدایت می شود

2007: AOL SingingFish.com را در نوامبر 2003 ،یداری کرد.


کارت های ویژه روز ولنتاین برای سئوکاران

2007: پیام‌ها شامل «من تو را بیشتر از پیوندهای خود گوگل دوست دارم»، «رز قرمز است، بنفش آبی است، طعمه پیوند سرگرم‌کننده است و شما هم همینطور».


Eurekster “ویکی” بیشتری را به Swick اضافه می کند

2007: Eurekster قابلیت پرسش و پاسخ را به Swickis (ویجت های جستجوی سایت اجتماعی) و توانایی کاربران سایت برای اضافه ، لینک ها به طور مستقیم به فهرست سایت اضافه کرد.


از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)


مشارکت های گذشته کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

این ستون‌ها یک ع، فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرس، نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شده باشد. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست.


< 12 فوریه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 14 فوریه >


منبع: https://searchengineland.com/search-marketing-history-february-13-393014