این روز در تاریخچه بازاریابی جستجو: 17 فوریه


مایکروسافت شبکه بینگ را معرفی کرد

در سال 2016، مایکروسافت راه اندازی شبکه بینگ را اعلام کرد که به م،ای پایان شبکه یاهو بینگ است.

تبلیغات بینگ به ارائه تبلیغات در درصد قابل توجهی از نتایج جستجوی یاهو ادامه داد.

شبکه بینگ نتیجه یک معامله جستجوی مجدد بین مایکروسافت و یاهو بود که در ابتدا یک قرارداد 10 ساله بود. معامله جستجوی بازبینی شده یاهو-بینگ، فروش تبلیغات و مدیریت حساب را به هر شرکت بازگرداند: بینگ مشتریان بینگ را مدیریت می کرد، یاهو مشتریان یاهو را مدیریت می کرد.

همه چیز درباره آن را در مایکروسافت تبلیغ کنندگان را به شبکه بینگ معرفی می کند بخو،د.


همچنین در این روز


Google API فراخو، Google Business Profiles را راه اندازی کرد

2022: ،ب‌وکارها می‌توانند داده‌های سابقه تماس را از این API و به نرم‌افزار CRM خود بکشند.


Google پیشنهادات را در فهرست‌های محلی دنبال و خوشامد می‌کند

2022: گوگل: به زودی، مشتریان دیگر نمی‌توانند ،ب‌وکارها را در جستجوی Google یا برنامه Google Maps دنبال کنند.


Google تأیید می کند که کمپین های ،ید استاندارد همچنان در دسترس خواهند بود

2022: Performance Max قرار بود تا تابستان کمپین های ،ید هوشمند را جذب کند.


گوگل در مقابل ترتیبات خوراکی: دادگاه ادعای “سرقت” را رد می کند

2022: Edible Arrangements به دلیل فروش نام خود از طریق تبلیغات جستجو از گوگل به دنبال خسارت بود. دادگاه گاز نگرفت.


آمازون و ویزا بر سر افزایش هزینه ها به آتش بس می پردازند

2022: پس از ماه‌ها اختلاف، آمازون همچنان کارت‌های اعتباری ویزا را در وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های خود می‌پذیرد.


صفحه انتخاب جستجوی گوگل، شاید به دلیل طراحی، عملاً هیچ تأثیری بر سهم بازار جستجو نداشت

2021: به ،وان یک راه حل ضد انحصار، صفحه انتخاب نه تنها نتوانست بازار جستجو را به فضای رقابتی تر تبدیل کند، بلکه حتی ممکن است موقعیت غالب گوگل را تقویت کند.


Google Ads اقدامات تبدیل دقیق تری را برای سرنخ ها و فروش ارائه می دهد

2020: این به تبلیغ کنندگان گزینه های بیشتری برای ردیابی اقدامات وب سایت در طول سفر مشتری داد.


ویدئو: کریس بوگز در مورد تجربه در صنعت SEM

2020: این تفنگدار سابق نیروی دریایی ایالات متحده یک حرفه حرفه ای در SEO و SEM ایجاد کرد و در عین حال به جامعه کمک کرد.


گوگل به دلیل وجود اشکال، بر،ب “غیر سازگار با موبایل” را در نتایج جستجو به طور موقت غیرفعال می کند

2017: گوگل در 24 ساعت قبل صفحاتی را به‌،وان غیرقابل استفاده برای موبایل بر،ب‌گذاری کرده بود.


گوگل ایموجی ها را در تکه های نتایج جستجو برای پرس و جوهای مرتبط بازمی گرداند

2017: گوگل در ژوئن 2015 به دلیل سوء استفاده از مدیر وب سایت، ایموجی ها را حذف کرده بود.


برنامه Google iOS فیلترهای جستجوی محلی جدید، پشتیب، AMP بیشتر و دسترسی Gboard را دریافت می‌کند

2017: فیلترهای جستجوی محلی مانند “Top Rated” و “Open Now” به برنامه اضافه شدند.


جستجو در ع،: ابرهای داخلی، بالون قلب بینگ و استروپ وافل در گوگل

2017: آ،ین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه ،، ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه ،اب بازی هایی دارند و موارد دیگر.


DuckDuckGo اکنون از پاسخ های فوری به زبان های فرانسوی، آلم،، چکی و لهست، پشتیب، می کند

2015: DuckDuckGo گفت که آنها می توانند پاسخ های فوری برای حدود 9 میلیون درخواست مختلف ارائه دهند و به چهار زبان پشتیب، می شوند.


گوگل اضافه می کند، سپس می کشد، توصیه می کند صفحات فرود تبلیغات را از ،نده خود مسدود نکنید

2014: گوگل: “با عرض پوزش برای سردرگمی وجود دارد.”


Starbucks & The Economist اذعان دارند که از Google+ برای سئو بیشتر از اجتماعی استفاده می کنند

2014: از فایل های بدون شوخی.


بینگ: به خاطر نام دامنه عالی گروگان نگیرید

2014: “… با کمی خلاقیت، می تو،د دامنه عالی را بسیار ارزان پیدا کنید.”


Madoogle SEO Game: Angry Birds As SEOs

2014: بازی ای که پرندگان را با شخصیت های SEO و خوک ها را با کلاه سیاه عوض کرد.


هزینه آپدیت گوگل پاندا در سه ماهه چهارم 6.4 میلیون دلار برای رسانه ها طلب می کند؟

2012: الگوریتم پاندا گوگل بیشتر مقصر زیان 6.4 میلیون دلاری Demand Media در سه ماهه چهارم سال 2011 بود.


Google تالار گفتمان راهنمای AdWords را به AdWords-Community.com منتقل می کند

2012: گوگل تالار گفتمان راهنمای AdWords خود را در یک پلت فرم جدید راه اندازی کرد و URL خود را به آن داد.


Cookiegeate Privacy Another Black Eye برای گوگل

2012: گوگل و سایر شبکه‌های تبلیغاتی در حال دور زدن تنظیمات پیش‌فرض Safari موبایلی «بدون کوکی‌های شخص ثالث» کشف شدند.


دیلبرت: استخدام یک راسو برای انجام سئو و فاسد ، صنعت

2012: این کارتون افرادی را که سئو کار می کنند راسو و ،، که سئوکارها را به ،وان شریک جرم استخدام می کنند، افرادی که فعالانه در ارتکاب جرم شرکت می کنند، گره زد.


جستجو در ع،‌ها: اسکی اندروید، فروشگاه‌های جعلی گوگل، Google Kippah و لگو گوگل

2012: آ،ین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه ،، ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه ،اب بازی هایی دارند و موارد دیگر.


نتایج جستجوی گوگل بیشتر اجتماعی شود. توییتر به ،وان «لایک» جدید فیسبوک

2011: گوگل نتایج جستجوی اجتماعی را گسترش داد. فعالیت دوستان در توییتر، فلیکر و جاهای دیگر به زودی در نتایج جستجوی Google بیشتر قابل مشاهده خواهد بود و بر نحوه رتبه بندی صفحات تأثیر می گذارد.


رسمی: بیشتر در حال مشاهده نوار ناوبری جدید گوگل هستند

2011: گوگل به طور گسترده نوار جدید خود را منتشر کرد.


گوگل که یک بار محکوم شده بود اکنون توسط ناشران به دلیل “یک پاس” مورد استقبال قرار گرفت

2011: گوگل پس از اینکه توسط ناشران محتوا و رو،مه ها مورد تمس، و تحقیر قرار گرفت، به دلیل پلتفرم جدید ناشر پسند خود مورد استقبال قرار گرفت و مورد تجلیل قرار گرفت.


ریک سانتوروم امیدوار به ریاست جمهوری با مشکل جست و جو متوقف شد

2011: وقتی جستجو کردید [Santo،]اولین نتیجه وبلاگی بود که به ،وان بخشی از یک کمپین موفق برای مرتبط ، نام سناتور با رابطه ، مقعدی ایجاد شد.


گوگل به واتسون در توییتر تبریک می گوید. IBM تشکر می کند

2011: در میان ،، که برنده «خطر» واتسون آی‌بی‌ام را تماشا می‌،د، افرادی در گوگل بودند.


بازطراحی شده نوار ابزار Bing Bar بیشتر شبیه به “داشبورد”

2011: نوار ابزار، که از نظر گرافیکی نسبت به نوار ابزار معمولی دلپذیرتر بود، به کاربران اجازه می‌داد انواع مختلفی از اطلاعات را از طریق پنجره‌های کشویی دریافت کنند.


نحوه جستجوی Google Buzz

2010: برای محصولی از Google، جستجوی Buzz چندان چشمگیر نبود.


مطالعه می گوید Fortune 500 هنوز درباره سئو اطلاعاتی ندارد

2010: علیرغم صرف میلیون‌ها دلار برای جستجوی پولی، شرکت‌های Fortune 500 همچنان در مورد دید طبیعی جستجو به ش،ت ادامه دادند.


پیشنهاد روزنبرگ SVP Google در مورد چالش های اجتماعی، اینترنت و آینده گوگل

2009: بحث کارشناسی و کیفیت او یکی از جالب ترین ،مت ها بود. این پیامدهایی برای نتایج جستجو و الگوریتم گوگل داشت.


یاهو دوباره سازماندهی می‌کند، پیشنهادات موبایل را به «یاهو موبایل» تغییر نام می‌دهد

2009: به نظر می رسد که این عمدتاً تغییر نام تجاری و بسته بندی مجدد دارایی های تلفن همراه یاهو باشد.


یاهو به دلیل نمایش صفحات هر،مه درباره نام شخص شکایت کرد

2009: حداقل دو مشکل آشکار در این دعوی وجود داشت.


از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)


مشارکت‌های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

این ستون‌ها یک ع، فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرس، نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست.


< 16 فوریه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 18 فوریه >


منبع: https://searchengineland.com/search-marketing-history-february-17-393176