این روز در تاریخچه بازاریابی جستجو: 2 فوریه


برنامه بازسازی شده Google Partners بالا،ه راه اندازی شد

در سال 2022، تغییرات در ا،امات برنامه Partners، که در ابتدا در سال 2020 اعلام شد، سرانجام اعمال شد.

قرار بود این تغییرات در ژوئن 2020 اتفاق بیفتد، اما ابتدا تا سال 2021 به تعویق افتاد و سپس برای بار دوم به دلیل تحولات ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا و دستورات سرپناهی به تعویق افتاد.

آژانس ها از اولین تکرار ا،امات برنامه شرکای جدید گوگل، به ویژه دو برابر ، آستانه ،ج 90 روزه توسط گوگل (از 10000 دلار به 20000 دلار) و اضافه ، شرط بهینه سازی رضایت نداشتند.

همه چیز در مورد آن را در گوگل بخو،د بالا،ه برنامه بازسازی شده Partners را راه اندازی کرد.


همچنین در این روز


کمپین‌های Performance Max در Data Studio پشتیب، می‌شوند

2022: تبلیغ‌کنندگان می‌توانند کمپین‌های Performance Max را در گزارش‌های Data Studio بگنجانند.


ع، فوری کنسول جستجوی گوگل در نتایج جستجو اکنون می تواند ویژگی های دامنه را نشان دهد

2022: کارت تنها در صورتی می‌تواند ظاهر شود که مالک یا کاربر کامل سایت در کنسول جستجوی Google باشید، و در حین جستجوی سایت خود یا جستجوهایی که ممکن است برای آن رتبه‌بندی شود، با آن حساب Google وارد شده باشید.


Google درباره نحوه عملکرد نظارت بر بررسی Maps صحبت می‌کند

2022: مرور کلی Google دلیل به‌روزرس، خط‌مشی‌های خود، نحوه اجرای آن‌ها و نقش ماشین‌ها و انسان‌ها در تعدیل محتوا را توضیح می‌دهد.


درآمد حاصل از تبلیغات جستجوی Google Q4: 43.3 میلیارد دلار

2022: آلفابت درآمد 75 میلیارد دلاری را در سه ماهه چهارم سال 2021 اعلام کرد. از این میزان، 61.2 میلیارد دلار از تبلیغات گوگل به دست آمد.


گزارش عملکرد Google Search Console Discover اکنون شامل همه داده ها می شود

2021: Google اکنون نه تنها داده‌های برنامه جستجوی Google یا در صفحه اصلی Google.com، بلکه از Chrome را نیز نشان می‌دهد.


رویارویی استرالیا با گوگل پیامدهای عمیقی برای مشاغل داخلی و سایر پلتفرم های دیجیتال دارد

2021: قانون پیشنهادی می توانست موقعیت غیرقابل قبولی برای موتورهای جستجو در استرالیا ایجاد کند


چه ،ی برنده می شود؟ نتایج جستجوی Google & Bing ‘Super Bowl ad’ کاملا متفاوت است

2018: افرادی که برای ،ب اطلاعات در مورد تبلیغات رسمی Super Bowl Lii به Google و Bing مراجعه می‌،د، روش‌های بسیار متفاوتی از نتایج دریافت ،د.


جستجو در ع،‌ها: دوچرخه‌سواری Google، بانوج آویزان و آمادگی برای روز ولنتاین

2018: آ،ین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه ،، ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه ،اب بازی هایی دارند و موارد دیگر.


جعبه تبلیغاتی تست پانل دانش محلی Google

2017: به مالکان «Google برای ،ب‌وکار من» اجازه می‌داد معاملات و تبلیغات را در زیر فهرست اصلی خود پست کنند.


یاند، الگوریتم سازگار با موبایل را در روسیه با نام کد ولادی وستوک عرضه کرد

2016: صفحاتی که سازگار با موبایل نبودند ممکن است رتبه‌بندی هم نداشته باشند.


با افزایش مجدد سهم جستجوی ایالات متحده در ژانویه، قرارداد فایرفا، به افزایش یاهو ادامه می دهد

2015: StatCounter به طور قطعی گفت که معامله فایرفا، مسئول حرکت اخیر یاهو بوده است.


Microsoft adCenter توضیحات آگهی را افزایش می‌دهد، ویجت بودجه و گزینه‌های بیشتر هدف‌گذاری موبایل را اضافه می‌کند

2012: به روز رس، adCenter مایکروسافت در ژانویه 2012.


بینگ: “ما نتایج را کپی نمی کنیم. عادت ،نه.”

2011: یوسف مهدی از بینگ: “ما برخی از بهترین ذهن‌های جهان را در زمینه کیفیت و ارتباط جستجو در کار داریم، و اینکه رقیب هر یک از این افراد را به چنین فعالیت‌هایی متهم کند، فقط توهین است.”


گوگل از الگوریتم آمازون برای موتور توصیه یوتیوب استفاده می کند

2011: گوگل الگوریتمی را که برای موتور توصیه یوتیوب استفاده می کرد از الگوریتم خود به الگوریتم آمازون که در اوا، دهه 1990 طراحی شده بود تغییر داده بود.


هدف ادوردز از نظر جغرافیایی در 17 کشور دقیق تر می شود

2011: این تغییرات به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا کمپین‌های تبلیغاتی را بر اساس داده‌های جغرافیایی دقیق‌تر هدف‌گیری، تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی کنند.


حرکات موبایلی گوگل کنترل محلی را محکم می کند

2011: گوگل شروع به استفاده از زیرساخت های محلی عظیم خود در سراسر محصولات کرده است.


مطالعه: تعداد کلیک تبلیغات فیس بوک در حال کاهش است

2011: نرخ کلیک در تبلیغات فیس بوک در سال 2010 تنها 0.05٪ بود که از 0.06٪ در سال 2009 کاهش داشت و بسیار کمتر از میانگین صنعت 0.1٪ بود.


گوگل اپلیکیشن ،یدار را برای آیفون عرضه می کند

2011: S،pper به کاربران این امکان را می داد که محصولات را از طریق صدا، با دوربین، از طریق اسکن بارکد یا با وارد ، متن جستجو کنند.


Honeycomb تبلت های اندروید 3.0 را تقریباً برابر با iPad قرار می دهد

2011: پوشش بیشتر: وبلاگ نویسی زنده رویداد «لانه زنبوری» Google Android 3.0


گزارش: بنیانگذار توییتر ایو ویلیامز دیگر آنجا کار نمی کند

2011: او روی محصول کار نمی کرد و به ندرت در دفتر توییتر حاضر شد.


Google Apps ممکن است فروشگاه App خود را دریافت کند

2011: طبق گزارش‌ها، این فروشگاه «نرم‌افزار تجاری طراحی‌شده توسط توسعه‌دهندگان خارجی را برای یکپارچه‌سازی و افزودن قابلیت‌هایی به Google Apps، مانند ویژگی‌های امنیتی پیشرفته یا امکان وارد ، مخاطبین، به فروش خواهد رساند».


Google News به شما امکان می‌دهد تا داستان‌های خبری را “ستاره” کنید

2011: ستاره دار ، به Google اجازه می دهد تا بداند به آن موضوع علاقه مند هستید.


Google Gears به ​​AdWords می آید: حافظه محلی مرورگر

2011: به‌جای بارگیری داده‌ها از سرورهای Google هر بار که روی بخشی در کنسول AdWords کلیک می‌کنید، Google داده‌ها را از رایانه محلی شما بارگیری می‌کند.


آیا CityGrid از Citysearch به مشکل سئوی محلی پاسخ می دهد؟

2011: این مبا،/بازار تبلیغات محلی جدید Citysearch بود.


کیتی پری: من خودم را در گوگل جستجو کردم و آن را دوست داشتم

2011: اینگونه بود که خواننده متوجه شد راسل برند قرار است از او خواستگاری کند.


چگونه تغییر مسیرهای باز می تواند به اعتماد سایت شما آسیب برساند

2009: تغییر مسیرهای باز می تواند منجر به سوء استفاده هر،مه ها از سایت شما شود و در نهایت به رتبه شما در گوگل یا سایر موتورهای جستجو لطمه بزند.


ابزار تشخیص کلمه کلیدی سطح کمپین گوگل ادوردز را آزمایش می کند

2009: به نظر می رسید گوگل در حال آزمایش یک ویژگی جدید AdWords است که به شما امکان می دهد تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی خود را در یک گزارش کلی بزرگتر جمع آوری کنید.


یاهو تبلیغات RSS شبکه ناشر را خاموش می کند

2009: یاهو برنامه بتا را برای تمرکز بر محصولات تبلیغاتی محبوب تر پایان داد.


400000 جستجوی ویدیوی گوگل آلوده هستند: گزارش

2009: “مسمومیت SEO Blackhat” می تواند کاربران را به دانلود نرم افزارهای م،ب سوق دهد.


SearchBiz: MicroHoo Redux، MySpace توسط Ya،o، استخدام در جستجوی مایکروسافت، حذف شد

2009: اگر یاهو پیشنهاد مایکروسافت را می پذیرفت چه می شد.


این اقیانوس گوگل است، ما فقط در آن شنا می کنیم

2009: پوشش بیشتر: وبلاگ نویسی زنده Google Earth 5.0 / رویداد Google Ocean


گوگل جستجوی شخصی را افزایش می دهد

2007: Google تاریخچه جستجو، جستجوی شخصی و محصولات صفحه اصلی شخصی شده را ،یب کرد.


بهینه سازی سئو، تبلیغات جستجو در بهترین تاکتیک های تبلیغات آنلاین با عملکرد برتر

2007: سئو از 33 درصد در سال 2005 به 45 درصد در سال 2006 در رده بهترین تاکتیک های تبلیغات آنلاین افزایش یافت، در حالی که تبلیغات جستجو از 52 درصد در سال 2005 به 49 درصد در سال 2006 کاهش یافت.


Google AdSense تغییراتی در برنامه ارجاع ناشر ایجاد می کند

2007: ناشران می توانند برای ارجاع ناشر جدید به AdSense تا 255 دلار درآمد داشته باشند که از 100 دلار بیشتر است.


تبلیغات محلی Google در Google Earth

2007: جستجو در Google Earth همان فهرست‌های حمایت‌شده Google Maps را نشان داد.


Viacom به YouTube Google می‌گوید ویدیوها را حذف کند

2007: یوتیوب با حذف 100000 کلیپ ویدیویی موافقت کرد.


Google Maps را برای ویندوز موبایل راه اندازی کرد

2007: سرویس گیرنده Google Windows Mobile تجربه ای را ارائه داد که به طور قابل توجهی بهتر از مرورگر تلفن همراه و تقریباً به خوبی رایانه رومیزی بود – و از جهاتی بهتر بود.


گوگل خواستار ،ت ماندن کارولینای شمالی شد

2007: درباره مطالبات معافیت مالیاتی گوگل.


Digg لیست کاربران برتر را برای محدود ، بازی حذف می کند

2007: این برای کمک به کاهش دستکاری سیستم دیگ توسط آن حفارهای برتر بود.


Mashup های محلی یاهو «OurCity».

2007: یاهو آن را در هند آزمایش کرد و از محتوای Flickr، Del.icio.us، Upcoming و اخبار استفاده کرد.


هیئت ملی گوشت خوک می‌گوید: تغذیه با شیر مادر یک تهدید علامت تجاری قابل قبول است

2007: ما در قبال صنعت مسئولیت داریم که تمام تخلفات قابل اجرا را به چالش بکشیم.


مشارکت‌های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

این ستون‌ها یک ع، فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرس، نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شده باشد. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست.


< 1 فوریه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 3 فوریه >


منبع: https://searchengineland.com/search-marketing-history-february-2-392580