Moz معیار Domain Aut،rity خود را ارتقا میدهد
در سال 2019، ابزار SEO Moz بهروزرس، نحوه اندازهگیری Domain Aut،rity (DA) را اعلام کرد.
اساساً، DA امتیازی از 0 تا 100 است که «پیشبینی میکند که یک وبسایت چقدر در صفحات نتایج موتور جستجو رتبهبندی میکند».
کنجکاو هستید که چه چیزی تغییر کرده است؟ همه چیز در مورد آن را در متریک بحثبرانگیز «اقتدار دامنه» ارتقاهای Moz بخو،د.
مشخص بودن، گوگل از Domain Aut،rity استفاده نمی کند برای تعیین رتبه با توجه به a توییت. توسط جان مو، از گوگل
من آن ،مت را در بالا پررنگ کردم زیرا معیار DA باعث سردرگمی در صنعت سئو شده است، زیرا بسیاری اساساً ارزش آن را به ،وان یک معیار سئو م،ادار، شبیه به امتیازهای Google PageRank قدیمی قابل مشاهده، تعیین کرده اند. و اغلب آن را در ایمیل های سئوی اسپم و لینک بیلدینگ مشاهده خواهید کرد.
حتی رند فیشکین، که معیار را ایجاد کرد، اساساً Domain Aut،rity را به ،وان چیزی که دیگر به آن اهمیتی نمیداد («میدانم. من آن را ایجاد کردم، اما هنوز») در طول Milestone رد کرد. شرکت در کنفرانس در آگوست 2022
همچنین در این روز
و، دادگستری در حال ورود به Google Ad Manager در تحقیقات ضدتراست
2020: فدرال رزرو در حال مصاحبه با ناشران و رقبای فناوری تبلیغات در مورد اینکه آیا گوگل کنترل بیش از حد “بر درآمدزایی محتوای دیجیتال” دارد یا خیر.
“Review Hub” جدید Tripadvisor به رستورانداران اجازه میدهد نظرات را از چندین منبع در یک مکان مدیریت کنند.
2020: محصول مبتنی بر اشتراک همچنین می تواند برای شناسایی روند بررسی در سراسر سایت ها استفاده شود.
ویدئو: جیم بویکین در مورد چگونگی تکامل لینک بیلدینگ در طی دو دهه
2020: در این ،مت از مجموعه وبلاگ Barry Schwartz، او همچنین با Boykin در مورد جریمه های گوگل، به روز رس، الگوریتم ها و اهمیت قطعه های برجسته و همچنین مردم برای SEO صحبت کرد.
5 نکته مهم از درآمد سه ماهه چهارم 2018 گوگل برای بازاریابان جستجو
2019: مدیران گوگل درباره تجربه جستجو، کمپین، دستگاه و به روز رس، عملکرد بحث ،د.
گوگل دسته بندی جدید SEO Audit را به افزونه Light،use کروم اضافه می کند
2018: ابزار ممیزی محبوب که توسط توسعه دهندگان و بازاریابان جستجو استفاده می شود، کاربران را قادر می سازد تا بررسی های اولیه SEO را در صفحات سایت انجام دهند.
گوگل تیم مهندسی را برای تسریع توسعه ا،یستم وردپرس اختصاص داده است
2018: هدف مشارکت گوگل با وردپرس، شروع سریع پشتیب، پلتفرم از جدیدترین فناوریهای وب، بهویژه فناوریهایی که شامل عملکرد و تجربه تلفن همراه هستند، بود.
خطای گزارش AMP کنسول جستجوی Google اکنون تصحیح شد
2018: “تن، محتوای عمده” به دلیل یک خطای پردازش در سمت Google بود.
گوگل یک شبکه لینک را در ژاپن جریمه کرد
2016: پس از بیش از یک سال سکوت در مورد جریمه های شبکه لینک، گوگل اعلام کرد که یک شبکه لینک بزرگ ژاپنی را جریمه کرده است.
اپلیکیشن AdWords برای اندروید اکنون از کمپین های برنامه جه، پشتیب، می کند
2016: ستون های تبدیل جدید نیز در آ،ین به روز رس، موجود بودند.
متأسفیم، ایموجی در Google PLA مجاز نیست (چهره اخم)
2016: گوگل دستورالعملهای نام فروشگاه خود را در مرکز خطمشی فروشگاه Merchant بهروزرس، کرد تا بهطور خاص شکلکها و شکلکها را در میان نبایدهای خود ذکر کند.
جستجو در ع،: لباس GoogleBot، Google Maps Peg،g و Fancy Google Coffee Maker
2016: آ،ین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه ،، ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه ،اب بازی هایی دارند و موارد دیگر.
رسمی: توییتر به گوگل امکان دسترسی به “Fire،se” توییت ها را می دهد
2015: توییتر تایید کرد که دوباره قراردادی برای دسترسی گوگل به جریان کامل توییتهایش دارد.
با پایان یافتن قرارداد اپل و گوگل، چه ،ی برنده ،ب و کار جستجوی پیش فرض سافاری خواهد بود؟
2015: آیا این بینگ، یاهو یا خود اپل هستند که موتور جستجوی سافاری را تامین میکنند؟
بازاریابان در سال 2014 4 میلیارد دلار برای تبلیغات کلیکی برای تماس ،ج ،د – گزارش
2015: عدم تخصیص کلمه کلیدی یک “نقطه کور” برای بازاریابان جستجو ایجاد کرد.
آمار نمایه سازی برنامه گوگل و خطاهای ارسال شده به وب مسترها
2015: اعلانهای ایمیل Google Webmaster Tools آگاهی پیوند عمیق برنامهها را از نظر خطاها و آمار نمایش و کلیک افزایش داد.
تمام شد: گوگل پرونده ضد تراست جستجو را در اروپا حل و فصل می کند
2014: گوگل از هرگونه جریمه یا جریمه قابل توجهی فرار کرد. پوشش بیشتر: عجب! ببینید گوگل در تسویه حساب ضدانحصار اتحادیه اروپا چقدر به رقبای املاک و مستغلات می دهد
آ،ین مجازات اقدام دستی گوگل: نشانه گذاری ساختاری هر،مه
2014: نحوه دریافت آن: علامتگذاری محتوایی که برای کاربران نامرئی بود، علامتگذاری محتوای نامربوط یا گمراهکننده و/یا سایر رفتارهای دستکاری که دستورالعملهای کیفیت Rich Snippet Google را نقض میکند.
رسمی: Sridhar Ramaswamy گوگل تبلیغات و بازرگ، را در حالی که Wojcicki به YouTube می رود به عهده می گیرد
2014: Ramaswamy و Wojcicki ،وان SVP، Ads & Commerce را به اشتراک گذاشتند و در سال قبل به طور مش، بخش تبلیغات را اداره می ،د.
نظرسنجی جستجوی SEMPO: تقریباً 70٪ از آژانس ها می گویند که بودجه سئو مشتری در سال 2014 افزایش می یابد
2014: فقط 47 درصد از پاسخ دهندگان از داخل یک شرکت گفتند که بودجه سئو آنها افزایش قابل توجهی یا حداقل مقداری افزایش خواهد یافت.
Yelp درآمد 233 میلیون دلاری را برای سال 2013 گزارش می دهد که 69 درصد نسبت به سال 2012 افزایش یافته است.
2014: حسابهای ،بوکار محلی فعال در Yelp در سال 2013 به 67000 رسید که 69 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
ورود 15 میلیون دلاری مایکروسافت: آیا ردموندی ها Foursquare را خواهند ،ید؟
2014: طبق گزارشها، مایکروسافت قراردادی چند ساله برای مجوز دادههای Foursquare برای موبایل و Bing روی رایانه شخصی امضا کرده بود.
بینگ ویژگیهای جستجو و شمارنده جدید المپیک زمست، را برای ردیابی مدالهای طلا راهاندازی میکند
2014: هنگامی که کاربران Bing در مورد ورزشها و ورزشکاران خاصی جستجو می،د، موتور جستجو برنامهها و محتوای مرتبط با المپیک را در نتایج جستجوی خود قرار میداد.
“مراسم افتتاحیه المپیک چه زم، آغاز می شود؟” رقابت موتورهای جستجو برای پاسخ دادن
2014: چگونه گوگل، بینگ و یاهو در این تلاش المپیک کنار هم قرار گرفتند.
Telenav فکر میکند که پیشاهنگی میتواند در نقشههای گوگل استفاده کند
2014: ظاهراً به این دلیل که Scout رتبهبندی کاربران بالاتری نسبت به Google Maps در فروشگاه Google Play در آن زمان داشت.
آیا سرکوب Google در نوار ابزار جستجوی سایهدار به AVG و IAC آسیب میزند؟
2013: یا باید راه خود را تغییر میدادند – و شفافتر و استفاده آسانتر میشدند – یا ظاهراً باید به دنبال تبلیغات در جای دیگری بودند. پوشش بیشتر: IAC: ما با استانداردهای نوار ابزار Google مطابقت داریم
نظرسنجی: نیمی از مشاغل کوچک هرگز لیست خود را به صورت آنلاین به روز نمی کنند
2013: 70 درصد از SMB ها گفتند که زمان لازم برای مدیریت لیست ها در تمام سایت هایی که مصرف کنندگان استفاده می کنند را ندارند.
مطالعه: آیا آگهیهای ثبت عمومی که در گوگل قرار میگیرند نژادپرستانه هستند؟
2013: این مطالعه نشان داد که تبلیغات مرتبط با نامهای شناسایی سیاهپوست بیشتر از تبلیغاتی که با نامهای شناسایی سفیدپوست مرتبط هستند، دارای تبلیغاتی با کلمه «دستگیری» هستند.
دیلبرت: سئوکارها محتوای وب را کنترل می کنند
2013: یک کارتون دیلبرت بار دیگر به سئوکاران و کارهایی که آنها انجام می دهند یا می توانند انجام دهند ضربه زد.
زمان شروع سوپر بول کی است؟ NFL بالا،ه درست می شود
2012: در سالهای گذشته، سازمانهایی مانند NFL، تیمهای بازیکننده و سازمانها در نتایج جستجو ظاهر نشدند، زیرا هیچ یک از سایتهای آنها به این سؤال پاسخ ندادند.
چرخاندن جداول در نوار ابزار گوگل و ادعاهای افشا
2012: به نظر نمیرسد که گوگل از اطلاعات جمعآوریشده از افزونههای مرورگر برای بهبود خدمات خود، از جمله موتور جستجوی خود، بالاتر از مایکروسافت استفاده کند.
سوپر بول 2011 چه ساعتی شروع می شود؟ یک درس (ادامه) در قابلیت مشاهده جستجو
2012: NFL و FOX هنوز جایی پیدا نشدند.
گوگل رقابت در صفحه مکان ،ب و کار شما را توصیه می کند
2010: بلوک محتوا، به نام «مکانهای نزدیک که ممکن است دوست داشته باشید»، در زیر نظرات در صفحه مکان ظاهر شد و حدا،ر 10 ،بوکار توصیه شده را نشان میدهد.
مایکروسافت قرارداد جستجوی بینگ را با فیس بوک تمدید کرد
2010: معامله شامل یک تجربه جستجوی قوی تر Bing در فیس بوک بود. همچنین، بینگ جستجوی فیس بوک را در خارج از ایالات متحده، برای همه کاربران فیس بوک، در سراسر جهان تقویت می کند.
سیری: یک «موتور جستجو» نیست، اما میتو،د از آن مانند یک موتور جستجو استفاده کنید
2010: برنامه مورد انتظار آیفون برای این بود که شما را قادر می سازد تا کارهای بیشتری را با صدا و تلفن خود با کلیک یا حرکت کمتر انجام دهید.
برندگان Super Bowl 2010: گوگل، یاهو و بینگ آماده هستند
2010: هر سه آنها میانبرهای Super Bowl/onebox را در جای خود داشتند.
2002 در بررسی: Google Powers AOL; AdWords Go Cost-Per-Click
2010: رویدادهای مهم سال 2002 در جستجوی مصرف کننده.
Google Earth تصاویر جنگ جه، دوم را اضافه می کند
2010: Y میتوانست زمین را به شکل امروزی و در طول جنگ جه، دوم مقایسه کند.
جستجو در تصاویر: Bing Hat، Ya،o Balls و Ya،o Karate
2010: آ،ین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه ،، ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه ،اب بازی هایی دارند و موارد دیگر.
Google PlusBox محصول AdWords را ادامه می دهد
2009: برای آزمایش اثربخشی جذب مشتریان بالقوه برای تبلیغکنندگان، هنوز یک بتا محدود بود.
جستجوی Google Books Goes Mobile
2009: اگر کتاب را روی یک دستگاه تلفن همراه مشاهده کردید، آنها سعی میکنند متن را با استفاده از OCR است،اج کنند و متن ساده را به شما نشان دهند، نه متن اسکن شده.
یک ماه بد برای شهرت سئو
2008: اگرچه مشکل بد شهرت سالهاست که وجود داشت، تقاضا برای خدمات سئو مثل همیشه قوی بود.
MicroHoo: Boon or Bust برای یاهو؟
2008: به نظر می رسید که بدبینی و جدایی در میان یاهوها در حال افزایش است.
انتخابات 2008
گوگل ابزارهای جدید گزارش لینک را منتشر می کند
2007: شما می تو،د هزاران لینک به سایت خود را از طریق Google Webmaster Central مشاهده و دانلود کنید.
تیم کلاهبرداری کلیک گوگل در مورد نگر، های رایج می نویسد
2007: آنها آدرس IP، کلیکهای تکراری و ال،ای مختلف کلیک دیگر را برای تشخیص تقلب کلیک تجزیه و تحلیل ،د.
جستجو برای Super Bowl XLI
2007: اگرچه نسبت به سال 2006 پیشرفتهایی وجود داشت، اما امسال هنوز از نظر ادغام تلاشهای تبلیغات آفلاین و آنلاین آنها کم بود.
YouTube ویدیوهایی را که ممکن است قانون DMCA را نقض نکنند، می کشد
2007: گوگل نمی دانست که آیا یک ویدیو نقض می کند یا خیر. فقط می دانست که به ،وان یک تخلف گزارش شده است.
Krillion “جستجوی محلی عملی” را راه اندازی کرد
2007: Krillion به مصرفکنندگان کمک کرد تا پس از انجام تحقیقات آنلاین، مکانهایی را که میتوانند محصولات را در بازارهای خود ،یداری کنند، پیدا کنند.
شرکت های بزرگ موبایل بریت،ا به دنبال راه اندازی موتور جستجوی موبایل هستند
2007: این شرکت ها شامل Vodafone، France Telecom، Telefonica، Deutsche Telekom، Hutchison Whampoa، Telecom Italia و Cingular بودند.
FAST سیستم تبلیغات متنی با بر،ب خصوصی را معرفی می کند
2007: این به ناشران اجازه می دهد تا تبلیغات خود را مدیریت کرده و ارائه دهند و گوگل، یاهو و سایر خدمات تبلیغات متنی شخص ثالث را دور بزنند.
آیا بر،ب گذاری جایگزین سیستم اعشاری دیویی خواهد شد؟
2007: 28 درصد از کاربران اینترنت محتوای آنلاین مانند ع، ها، اخبار یا پست های وبلاگ را بر،ب گذاری یا دسته بندی کرده بودند.
مشارکتهای قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)
این ستونها یک ع، فوری در زمان هستند و از زمان انتشار بهروزرس، نشدهاند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست.
< 4 فوریه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 6 فوریه >
منبع: https://searchengineland.com/search-marketing-history-february-5-392678