
بروزرسانی: 01 خرداد 1404
با استفاده از طراحی عقب-جمعه تخته سفید ، محتوای با تأثیر بالا ایجاد کنید
بنابراین اکنون شما مانند "باشه ، اما ،ا ، چگونه می توانم همه آن را اندازه گیری کنم؟" این چندان سخت نیست آنچه من واقعاً پیدا کردم چیزی است که من آن را چهار اندازه اندازه گیری می نامم ، که اندازه گیری بینایی در بازاریابی محتوا است.
این بسیار مؤثرتر است زیرا شما تأثیر را در چهار مرحله مختلف ارزیابی می کنید ، که به شما امکان می دهد حتی قبل از اینکه تمام راه را به پایان برس،د ، قبل از اینکه دوست داشته باشید ، درست کنید ، "اوه ، خوب ، من شش ماه را در این کار گذراندم . نه ، نه ، نه ، شما می خواهید در ابتدا اصلاح کنید.
مرحله اول ، شما می خواهید به Reach نگاه کنید. به کی رسیدم؟ به چند نفر رسیدم؟ و نه فقط از نظر تعداد واقعی ، بلکه به انواع افرادی که تمایل به ورود دارند نگاه کنید. چه ،ی فرم های سرب را پر می کند؟ آیا این نوع من،ی از مخاطبان است؟ ،اوین شغلی من، است؟ آیا آنها در لیست هدفمند شما هستند؟ اینگونه می د،د که آیا به افراد من، می رسیدید یا ممکن است بخواهید استراتژی توزیع خود را تطبیق دهید.
مورد بعدی واقعاً واکنش است. احساسات چیست؟ آیا آنها آن را دوست دارند؟ آیا آنها آن را درگیر می کنند؟ آیا آنها آن را با مردم به اشتراک می گذارند؟ آیا آنها اظهار نظر می کنند؟ آنها در مورد محتوای شما که در آنجا قرار داده اید چه احساسی دارند؟ اگر به افراد زیادی رسیدید ، اما این کریکت است ، پس می د،د که شاید محتوای شما واقعاً روی چیزی نباشد ، بنابراین می خواهید کمی آن را تغییر دهید. بنابراین ، دوباره ، می تو،د سریعاً اصلاح کنید.
سپس می خواهید به پاسخ نگاه کنید. تغییر رفتاری که می خواهید رانندگی کنید چیست؟ آیا آنها بیشتر درایوهای تست را رزرو می کنند؟ آیا آنها سوالات را در وب سایت ارسال می کنند؟ آیا شاهد افزایش قدم زدن در نمایشگاه های اتومبیل خود هستید؟
و سپس سرانجام ، نتایج. آیا ما افراد من، را رانندگی کردیم؟ آیا دیدیم که حجم اتومبیل ها بالا می روند؟ بنابراین ، از این طریق ، اگر هدف خود را به عقب هدف قرار دهید ، اگر در ابتدا اندازه گیری را قرار دهید ، با بازاریابی محتوای خود به اه، با ارزش بالا می روید.
با تشکر از شما ، و برای ،مت بعدی با ما همراه باشید.
منبع: https://moz.com/blog/high-impact-content-using-backward-design-whiteboard-friday