با بازاریابی ایمیلی برای یک اقتصاد غیرقابل پیش بینی آماده شوید


Bloomreach Recession آماده بازاریابی شما 01 1920x1080 Px 800x450

در دنیای تجارت الکترونیک مدرن، شخصی سازی همه چیز است. این چیزی است که مشتریان را درگیر می کند، آنها را الهام می بخشد و آنها را به بازگشت نگه می دارد. از آنجایی که اقتصاد جه، نامطمئن است، مهم است که این تاکتیک‌های شخصی‌سازی را در استراتژی ارتباط با مشتری آزمایش شده و واقعی خود – بازاریابی ایمیلی – به کار ببرید.

به بیان ساده، داده های شخص اول سوختی است که برای هدایت ابتکارات و استراتژی های شخصی سازی ایمیل موفق در تجارت الکترونیک نیاز دارید. به طور خاص، داده های شخص اول، اطلاعات مشتری هستند که شرکت شما مستقیماً از طریق کانال ها و منابع خود با رضایت مشتری جمع آوری می کند. این کانال‌ها شامل ایمیل، اپلیکیشن‌های موبایل، وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، پیامک و غیره هستند. از آنجایی که شما خودتان این داده ها را جمع آوری می کنید، بدیهی است که داده ها را منحصر به فرد می کند، زیرا هیچ شرکت دیگری قادر به جمع آوری این نقاط داده خاص نیست. پیشرفت در فناوری بازاریابی مدرن، دسترسی به این اطلاعات و استفاده از آن در کمپین های اتوماسیون بازاریابی را ممکن می سازد.

شما می تو،د به راحتی به این داده ها به یک دلیل بزرگ اعتماد کنید – شما خودتان آن را تهیه کرده اید. شما می‌د،د که آن را مطابق با آن جمع‌آوری کرده‌اید و اکنون می‌تو،د از آن برای استراتژی‌سازی و مقیاس‌بندی سفرهای برنده مشتری با نام تجاری خود استفاده کنید.

ایجاد شخصی‌سازی ایمیل خود بر اساس داده‌های شخص اول تضمین می‌کند که تلاش‌های شخصی‌سازی شما همه جانبه است. این تضمین می کند که شرکت شما از داده های جمع آوری شده مشتری خود برای تغییر م،ادار تجربه مشتری و افزایش وفاداری به برند استفاده می کند.

شاید آنچه در حال حاضر مهم است، تکیه بر کانال (ایمیل) که به طور مداوم به ،وان رسانه با بالاترین بازگشت سرمایه برای هر تیم بازاریابی شناخته شده است، هوشمندانه ترین حرکتی باشد که شرکت شما می تواند انجام دهد. ایجاد کمپین‌های ایمیل شخصی‌سازی‌شده با پلت‌فرم همه‌جانبه من، به شرکت شما امکان می‌دهد بدون نیاز به افزودن منابع اضافی و بدون بارگذاری بیش از حد تیم، ROI سریع در مقیاس تولید کند، و همچنین می‌تواند در زمان ایجاد آن ایمیل‌ها در وقت پزشکان شما صرفه‌جویی کند. اگر شرکت شما نیاز به قطع روابط با آژانس‌های خارجی و شروع به مدیریت تمام طرح‌های بازاریابی درون سازم، داشته باشد، به ویژه در صورتی که شرکت شما نیاز به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی داشته باشد، یک پلتفرم همه کاره ضروری خواهد بود.

از آنجا که شرایط رکود مانند در افق است، به این م،ی نیست که تلاش های بازاریابی و درآمدزایی شرکت شما باید آسیب ببیند. سرمایه‌گذاری بیشتر از بودجه خود در ایمیل می‌تواند منجر به ،ب درآمد قابل توجهی از شرکت شما شود. با مطالعه این مطلب، درباره آماده سازی بازاریابی خود برای عدم اطمینان اقتصادی بیشتر بد،د راهنما.

علاوه بر این، اگر نکات و ترفندهای بیشتری می خواهید، بپیوندید اج، تجربه تجارت 2023، یک رویداد دیجیتالی رایگان دو روزه که اه، شخصی سازی و درآمد شما را در ذهن دارد. CES با بلند،ای Bloomreach، Google Cloud، Antavo و غیره، بر کمک به شما در دستیابی به اه، درآمدی خود در یک محیط اقتصادی غیرقابل پیش بینی متمرکز است. نحوه ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان، بهترین روش‌ها برای ایجاد سفرهای یکپارچه مشتری و نحوه استفاده از داده‌ها و فناوری برای افزایش نرخ تبدیل را خواهید یافت.


منبع: https://searchengineland.com/prepare-for-an-unpredictable-economy-with-email-marketing-392819