
با نگاهی به سال 2023 و پس از آن، ،ب و کارها در سراسر جهان با عدم قطعیت زیادی روبرو هستند.
یک چیز در طول این دوره ثابت خواهد ماند - مشتریان در هنگام تعامل با یک نام تجاری انتظار تجربه های عالی را دارند. طبق آ،ین گزارش CX Acquia، ،ب وکارها قصد دارند در 12 ماه آینده حفظ مشتری را در اولویت قرار دهند: 56 درصد برای بهبود تجربه مشتری برنامه ریزی می کنند و 58 درصد بیشتر بر روی خدمات مشتری تمرکز خواهند کرد.
این باید یک هدف مش، باشد. برای عبور از طوفان احتمالی، ،ب و کارها باید با برآورده ، و فراتر رفتن از انتظارات مشتری، مشتریان را حفظ کنند.
ثبت نام امروز برای «در سال 2023 بر CX Trifecta مسلط شوید: داده، محتوا و فناوری،» ارائه شده توسط Acquia و ایجاد پایه و اساس موفقیت CX در سال جاری و بعد از آن.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده
