با نگاهی به سال 2023 و پس از آن، ،ب و کارها در سراسر جهان با عدم قطعیت زیادی روبرو هستند.
یک چیز در طول این دوره ثابت خواهد ماند – مشتریان در هنگام تعامل با یک نام تجاری انتظار تجربه های عالی را دارند. طبق آ،ین گزارش CX Acquia، ،بوکارها قصد دارند در 12 ماه آینده حفظ مشتری را در اولویت قرار دهند: 56 درصد برای بهبود تجربه مشتری برنامهریزی میکنند و 58 درصد بیشتر بر روی خدمات مشتری تمرکز خواهند کرد.
این باید یک هدف مش، باشد. برای عبور از طوفان احتمالی، ،ب و کارها باید با برآورده ، و فراتر رفتن از انتظارات مشتری، مشتریان را حفظ کنند.
ثبت نام امروز برای «در سال 2023 بر CX Trifecta مسلط شوید: داده، محتوا و فناوری،» ارائه شده توسط Acquia و ایجاد پایه و اساس موفقیت CX در سال جاری و بعد از آن.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.
منبع: https://searchengineland.com/master-the-cx-trifecta-data-content-and-tech-392828