اگر ایمیل های Google Analytics را دریافت می کنید، ممکن است قبلاً این کلمه را دریافت کرده باشید. اما ICYMI، گوگل یک بار دیگر به ما یادآوری کرده است که Universal Analytics (UA) پردازش داده ها را از اول جولای متوقف خواهد کرد.
آنچه جدید است این است که در این ایمیل آمده است که از ماه مارس، هر مشتری که یک ویژگی GA4 را با تنظیمات اولیه راهاندازی نکند، Google یکی را با چند تنظیمات اولیه مطابق با ویژگی Universal Analytics موجود پیکربندی میکند. این شامل برخی رویدادهای تبدیل، پیوندهای Google Ads و بر،بهای gtag یا ،ytics.js موجود میشود.
انصراف دهید. اگر نمیخواهید Google بهطور خودکار ویژگیهای GA4 را برای شما ایجاد کند، میتو،د از طریق دستورالعملهای موجود در این انصراف دهید. ارتباط دادن.
این چیزی است که ایمیل می گوید.
موضوع: به زودی Google Analytics 4 را برای شما پیکربندی خواهیم کرد
سلام.
ویژگیهای استاندارد Universal Analytics از ۱ ژوئیه ۲۰۲۳ پردازش دادهها را متوقف میکند. برای به حدا،ر رساندن دادههای تاریخی و اطمینان از اینکه Google Analytics 4 (GA4) نیازهای خاص شما را برآورده میکند، توصیه میکنیم همین الان به Google Analytics 4 بروید. این به شما این فرصت را می دهد که تنظیمات را از جمله استفاده از آ،ین بر،ب سایت سفارشی کنید.
برای هر مشتری که یک ویژگی GA4 را با تنظیمات اولیه راهاندازی نمیکند، از ماه مارس، یکی را با چند تنظیمات اولیه مطابق با ویژگی Universal Analytics موجود پیکربندی میکنیم. این شامل برخی رویدادهای تبدیل، پیوندهای Google Ads و بر،ب های وب سایت موجود می شود.
برای مشتریان Universal Analytics که وبسایتهایشان با gtag.js یا ،ytics.js بر،بگذاری شده است (از جمله از طریق سیستمهای مدیریت بر،ب مانند Google Tag Manager)، یک بر،ب سایت متصل ایجاد میکنیم که در صورت امکان از بر،بهای موجود برای ارسال ترافیک به ویژگی جدید GA4 استفاده مجدد میکند. . اگر نمیخواهید یک ویژگی GA4 بر اساس ویژگی Universal Analytics و بر،بهای موجود ایجاد و پیکربندی شود، میتو،د انصراف دهید.
CTA “بیشتر بیاموزید” آنها به صفحه Google Doc هدایت می شود که من به آن دسترسی ندارم.
این اعلان همچنین در یک نوار زرد در بالای برخی از حساب های Analytics ظاهر می شود. Shameem Adhikarath شب گذشته متوجه آن شد و آن را در توییتر منتشر کرد.
چرا ما اهمیت می دهیم. با متوقف شدن ویژگیهای استاندارد یونیورسال آنالیتی، در ۱ ژوئیه ۲۰۲۳، تبلیغکنندگان باید برای به حدا،ر رساندن دادههای تاریخی و استفاده از آ،ین قابلیتهای تجزیه و تحلیل، به Google Analytics 4 سوئیچ کنند. اگر این کار را نکنند، ممکن است Google یک ویژگی GA4 برای آنها با تنظیمات اولیه ایجاد کند که ممکن است نیازهای خاص آنها را برآورده نکند. بنابراین، برای اطمینان از ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیق تلاشهای تبلیغاتی خود، تبلیغکنندگان باید اکنون به Google Analytics 4 تغییر مکان داده و تنظیمات را در صورت نیاز سفارشی کنند.
منبع: https://searchengineland.com/make-the-switch-to-ga4-or-google-will-do-it-for-you-392612