جستجوی Google همچنان پلتفرم اکتشاف اخبار پیشرو است


جستجوی گوگل همچنان برترین پلتفرم برای بزرگسالان ایالات متحده برای تحقیق در مورد رویدادهای خبری مهم است، اما طبق یک نظرسنجی جدید، به نظر می‌رسد Gen Z تمایل بیشتری نسبت به سایر نسل‌ها برای رفتن به TikTok دارد.

چرا ما اهمیت می دهیم. برای ناشران، TikTok فیسبوک جدید است. همانطور که سال‌ها پیش در مورد فیس‌بوک اتفاق افتاد، ناشران به فیس‌بوک هجوم آوردند، فقط برای اینکه به آرامی تماشا کنند که فیس‌بوک از ترافیک ارجاع و تعامل خارج می‌شود.

صرف نظر از این، TikTok در حال حاضر ممکن است مسیری قانونی برای ناشران برای رسیدن به نسل Z (یا ،، که در سال 1997 یا بعد از آن متولد شده‌اند) باشد. خواهیم دید که آیا TikTok مسیر مشابهی را دنبال می کند که فیس بوک با ناشران انجام داد یا خیر، و آیا کاربران در نهایت به سمت «TikTok بعدی» هجوم می آورند، با فرض اینکه یکی از آنها ظهور کند.

جستجوی گوگل و اخبار، بر اساس اعداد. به تفکیک نسل، در اینجا تعداد زیادی از پاسخ دهندگان گفتند که شروع به تحقیق در مورد یک رویداد خبری مهم در Google کرده اند:

  • بیبی بوم: 48%
  • Gen Xers: 47٪
  • هزاره ها: 45%
  • بزرگسالان Gen Z: 39٪

Gen Z و TikTok. 14 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که شروع به تحقیق در مورد یک رویداد خبری مهم در TikTok کرده اند. این به طور قابل توجهی بالاتر از تمام نسل های دیگر بود – فقط 1٪.

آیا این واقعاً به این م،ی است که همانطور که بررسی نشان می‌دهد، «مرحله انتظار و دیدن» برای ناشران گذشته است؟ بسیاری از ناشران بزرگ (مثلاً نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال) حساب دارند اما فوق العاده فعال نیستند، در حالی که بسیاری از ناشران دیگر (مانند فایننشال تایمز، آ،یوس) به سادگی در TikTok حضور ندارند.

آیا چت هوش مصنوعی در جستجوی Google/Bing می تواند ناشران بیشتری را به سمت TikTok سوق دهد؟ هر چیزی ممکن است. ما اطلاعات کمی در مورد اینکه چت هوش مصنوعی گوگل در جستجو در نهایت چگونه خواهد بود (شاید گوگل به عمد کمی عقب نشسته است تا به بینگ اجازه دهد اولین ،ی باشد که از دیوار هوش مصنوعی عبور می کند و از برخی اشتباهات اولیه جلوگیری می کند؟) و اینکه آیا این چت گوگل را تغییر می دهد، اطلاعات کمی داریم؟ روشی که مردم جستجو می کنند یا بر ترافیک ارگ،ک تأثیر می گذارند.

اما همانطور که نظرسنجی اشاره می کند:

«از آنجایی که ارجاعات موتورهای جستجو ممکن است در نهایت کمیاب شوند، ناشران نمی توانند در محدود ، قانع کننده ترین پوشش خود به وب سایت هایشان خیلی محافظه کار باشند. این به م،ای سرمایه‌گذاری منابع بیشتر برای استفاده مجدد بخش‌هایی از محتوای دارای دیوار پرداختی در پست‌هایی برای پلتفرم‌های اجتماعی است، چه ویدیوهای عمودی در TikTok یا حتی پاد،ت‌های ویدیویی در YouTube.

– کوین ترن، TikTok واقعاً در حال تبدیل شدن به گوگل ژنرال Z است و اطلاعات بیشتری در مورد اینکه Gen Z چگونه اخبار خود را دریافت می کند

در مورد نظرسنجی Morning Consult نظرسنجی را در 3-5 فوریه انجام داد. نتایج بر اساس پاسخ‌های 2199 بزرگسال آمریکایی، با حاشیه خطای وزن‌نشده +/-2 درصد بود. می تو،د آن را کامل بخو،د اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-search-tiktok-news-discovery-393524