رفع سئو روزانه: نحوه استفاده از برچسب کلمات کلیدی در Moz Pro


ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی یک بخش اساسی از هر استراتژی سئو است و به شما کمک می کند تغییراتی که در سایت خود ایجاد کرده اید چگونه تاثیر داشته باشد. مهم نیست که چند کلمه کلیدی را ردیابی می کنید، ت،یم بندی داده های خود به روش های مختلف برای نظارت و مقایسه گروه های کلمات کلیدی می تواند بسیار مفید باشد. در Moz Pro شما این توانایی را دارید که کلمات کلیدی را به هر شکلی که دوست دارید بر،ب گذاری کنید تا بتو،د دقیقاً این کار را انجام دهید. در این نسخه از رفع سئوی روزانه، ما به نحوه اعمال بر،ب برای کلمات کلیدی در کمپین Moz Pro خود به همراه روش‌های مختلف برای ت،یم‌بندی داده‌ها و نحوه ایجاد گزارش برای خوشه‌های کلمات کلیدی مختلف خواهیم پرداخت.

نحوه بر،ب گذاری کلمات کلیدی در Moz Pro

قبل از اینکه بتو،م داده های رتبه بندی کلمات کلیدی خود را برای مقایسه معیارها ت،یم بندی کنیم، باید کلمات کلیدی خود را به درستی بر،ب گذاری کنیم. در این ویدیو، Emilie نحوه اضافه ، بر،ب به کلمات کلیدی خود را در کمپین Moz Pro توضیح خواهد داد.

نحوه استفاده از فیلترها در Moz Pro

هنگامی که کلمات کلیدی شما بر،ب گذاری شدند، می تو،د برای مقایسه معیارها و رتبه بندی ها در طول زمان برای مجموعه های مختلف کلمات کلیدی فیلتر و مرتب کنید. در این ویدیوی بعدی، Emilie به شما نشان می دهد که چگونه در Moz Pro بر اساس بر،ب فیلتر کنید.

راه هایی برای بر،ب زدن کلمات کلیدی

روش های بی نهایتی وجود دارد که می تو،د داده های کلمه کلیدی خود را بر،ب گذاری و بخش بندی کنید. این شامل مرحله قیف فروش، خط محصول و مکان بازار فقط برای نام بردن چند مورد است. در این ویدئو، Emilie از چند راه مختلف صحبت می کند که ممکن است بخواهید در مورد ت،یم بندی کلمات کلیدی و داده های رتبه بندی خود در نظر بگیرید.

بر،ب ها چگونه بر متریک ها تأثیر می گذارند

هنگام اعمال فیلترها در Moz Pro، خواهید دید که معیارها و نمودارهای خاصی مطابق با آن به روز می شوند. برای مثال، هنگام فیلتر ، بر اساس بر،ب، می‌تو،د نمایان بودن جستجو را در طول زمان برای هر مجموعه از کلمات کلیدی ببینید. در این ویدیو، Emilie شما را با نحوه تأثیر فیلتر ، بر اساس بر،ب بر معیارها و نمودارهایی که در بخش رتبه‌بندی‌های کمپین Moz Pro شما مشاهده می‌شود، آشنا می‌کند.

نحوه ایجاد گزارش با داده های بخش بندی شده

اکنون که کلمات کلیدی شما بر،ب گذاری شده اند و می د،د چگونه داده های کلمه کلیدی خود را فیلتر یا بخش بندی کنید، زمان آن رسیده است که گزارش های رتبه بندی سفارشی ایجاد کنید! با گزارش‌های سفارشی Moz Pro می‌تو،د داده‌های ت،یم‌بندی شده را به طور منظم مستقیماً به صندوق ورودی خود ارسال کنید. در این ویدیو، Eli به شما نشان می‌دهد که چگونه یک گزارش سفارشی برای کلمات کلیدی بر،ب‌گذاری شده ایجاد کنید تا بتو،د تغییرات رتبه‌بندی خود را زیر نظر داشته باشید.

با آن، شما آماده هستید تا به آنجا بروید و شروع به بر،ب زدن کلمات کلیدی خود و ردیابی موفقیت خود کنید. برای بررسی این نسخه از رفع سئوی روزانه بسیار متشکریم و دفعه بعد شما را خواهیم دید!


منبع: https://moz.com/blog/daily-seo-fix-use-keyword-labels