سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده Seo Content رشدانا

بهتر است کلمه کلیدی اصلی یا کلمات کلیدی مرتبط در ابتدای سر تیتر بیایند، البته اگر در وسط یا انتهای سر تیتر بیایند نیز از نظر سئو مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد. در صورتی که فردی با سئو آشنایی داشته باشد اما توانایی لازم برای نوشتن را نداشته باشد، نمی تواند محتوای کاملی تولید کند. برعکس این موضوع نیز صادق است، یعنی فردی که در زمینه تولید محتوا توانایی لازم را داشته باشد اما با مفاهیم سئو آشنایی نداشته باشد، نمی تواند محتوای کامل و با کیفیتی را تولید نماید. در ادامه با همه اصول مورد نیاز جهت پاسخ به سوال تولید محتوای سئو شده چیست، آشنا خواهیم شد. امیدواریم که از مقاله آموزش سئو محتوا در ویکی دمی لذت برده باشید، اگر نظر یا سوالی راجع به چگونگی نوشتن محتوای مناسب برای سئو داشتید، حتماً در بخش نظرات برایمان بنویسید. بسیاری از بازاریابان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در پایان تولید محتوای خود آن را بهینه سازی می‌کنند.

حداکثر طول عنوان یک پست 70 کاراکتر است و این به دلیل آن است که گوگل، بینگ و یاهو هر کدام به ترتیب دارای یک عرض قابل مشاهده تا حداکثر 70، 71 و 71 کاراکتر هستند. البته شما می‌توانید عنوانی طولانی‌تر انتخاب کنید اما این عنوان در موتورهای جستجو به طور کامل نمایش داده نمی‌شود. يادتان باشد فرايند توليد و سئو محتوا با توجه به نوع آن، متفاوت است. براي مثال نوشتن يك مقاله، فرايند توليد محتواي متفاوتي نسبت به توليد يك محتوای صوتي و يا ويديوئی دارد.

برای اطلاعات کامل تر در مورد این موضوع به مقاله الگوریتم گوگل پاندا مراجعه نمایید. ايجاد محتواى موثر، بسيار فراتر و پیچیده تر از قرار دادن چند كلمه ى كليدى ساده در صفحه است! به همين دليل، قرار است امروز به شما چگونگى نوشتن محتوای مناسب برای سئو را آموزش دهیم.

  • برخی از درس‌های نوشتن محتوا که در طول سال‌ها آموخته‌اید و به سئو کمک کرده‌اند کدامند؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.
  • اگر همه ي نتايج رتبه بندي شده در گوگل، محصول يا صفحات خدماتي باشند، پس شما بايد يك محصول يا صفحه خدماتي با ارزش ١٠ برابر بيشتر همه ي آن نتايج توليد كنيد.
  • البته اگر این کار میسر نشد مشکلی نیست اما حتما در 100 کلمه ابتدایی محتوا باید کلمه کلیدی اصلی وجود داشته باشد.

از سوی دیگر، برچسب ها موضوعاتی هستند که در یک پست وبلاگ شخصی مورد بحث قرار می گیرند. پس می‌شه نتیجه گرفت که اگه کسب‌وکار ما جایگاه خوبی توی نتایج سرچ گوگل داشته باشه، مخاطب‌های زیادی رو می‌تونه جذب کنه. یکی از مواردی که به رتبه گرفتن توی نتایج گوگل کمک زیادی می‌کنه، سئو محتوا هستش. در این مقاله صفر تا صد مراحل نوشتن یک محتوای سئو شده را به شما توضیح دادم. اگر محتوای متنی تولید می کنید بهتر است از همین نکاتی که در این مقاله برای شما عنوان کردم استفاده کنید. یادتان باشد محتوایی که به منظور جذب ترافیک تولید شده باشد و نتواند در گوگل رتبه بگیرد هیچ سودی برای شما ندارد!

محتوای بلند و کامل برای سئو شدن محتوا بنویسید

در صورتی که محتوای سایت مرتبط با عنوان آن نباشد و یا در صورت مرتبط بودن بسیار سطحی و به درد نخور باشد، موتور های جستجو رتبه ای برای آن قائل نمی شوند. بازاریابی محتوا یکی از اصلی ترین تفاوت ها در بین برند های مختلف است. وقتى صحبت از “آموزش سئو محتوا” مي شود، اكثر مردم فكرشان به سمت “محتوای یک مقاله” ميرود. محتواى سئو شده برای هر صفحه اى از سایت كه كلمه ى كليدى خاصى را مورد هدف قرار مي دهد، استفاده می شود.

به منظور تقویت سئو محتوای متنی، برای مقالات لینک سازی می‌ کنیم

اما اگر در مورد بازاریابی تولید محتوا بر اساس سئو می‌کنیم، شاید استفاده از توییتر برای ترویج محتوا مناسب‌تر باشد. پیمایش و طرح‌بندی ساده، یافتن سریع تمام اطلاعات لازم را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. این بدان معنی است که شما می خواهید سرعت بارگذاری سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید.

اگر می خواهید ترافیک زیادی از طریق جستجو به دست آورید باید پیش از نوشتن محتواتحقیق کلمات کلیدیانجام دهید. با این کار می توانید روی کلمات کلیدی که کاربران در زمینه کاری شما آنها را جستجو می کنند تمرکز داشته باشید و ترافیک بیشتری برای سایتتان به ارمغان آورید. به عبارت دیگر موضوعاتی بنویسید که مردم در حال جستجوی اطلاعات هستند. در این مقاله ما به صورت جامع و کاربردی به آموزش سئو محتوا و بهینه سازی مقاله، برای گوگل و مخاطبان میپردازیم. در اصل در این مقاله علاوه بر آموزش سئو کردن محتوا، به آموزش بهنیه سازی محتوا برای کاربر نیز میپردازیم.

به این ترتیب متوجه خواهید شد که در چه موضوعاتی می‌توانید محتوای موجود را به‌روز رسانی کرده و مجددا منتشر کنید و در چه موضوعی نیاز دارید که محتوایی را از صفر تولید کنید. به همین خاطر است که محتوا همیشه باید برای کاربران خواندنی باشد و نیازهای آن‌ها را پاسخ دهد. رتبه محتوای شما در موتورهای جستجو با گذشت زمان به دست خواهد آمد. بازاریابی محتوا در عرصه­‌های مختلف می­ تواند کاربرد داشته و موجب رشد و گسترش کسب ­وکار شود. زمانی که یک فردی با اصول اصلی سئو آشنا باشد ولی توانایی استفاده از آن ها در مراحل تولید محتوا را نداشته باشد نمیتواند یک محتوای کامل و بدون نقص را تولید کند. همچنین برعکس این مورد نیز میتواند اتفاق بی افتد و هر شخصی که خلاقیت لازم برای تولید محتوا را داشته باشد ولی اصول سئو را نداند عملا ناقص است.

گام نخست برای آغاز تولید محتوا، انتخاب کلید واژه هدفمند است. تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیاز به دانش و تخصص کافی در حوزه کاری مربوطه داشته تا بتوان متوجه شد که کار بر روی چه کلماتی میتواند به سئوی سایت کمک کند. البته ابزار و تکنیک های خاصی نیز وجود دارد که وبمسترها میتوانند به کمک آنها در هر حوزه ای تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهند. وب سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و لینکدین نیز این توضیحات را هنگامی که محتوا و مقالات شما در آن سیستم عامل ها به اشتراک گذاشته می شود نمایش می دهد. همچنین باید حداقل یک کلمه کلیدی اصلی خود را در توضیحات متا برای سئو بهتر استفاده کنید و سعی کنید توضیحات متای شما بیشتر از 155 الی 160 کاراکتر نباشد. بهترین زمان برای بهینه سازی محتوا برای جستجوگرها زمانی است که آن را ایجاد می کنید.