گرچه هدف شما آن است که محتوای شما همیشگی باشند اما برخی از آنها نیز قطعاً با گذشت زمان ارزش خود را از دست میدهند. این موارد شامل محتوای آماری، اطلاعات محصول (در صورت وجود و با تکامل محصولات و کسب و کار شما) یا اطلاعاتی است که در صنعت شما با گذشت زمان تغییر میکنند. برچسبهای موضوعی میتوانند در سازماندهی محتوای وبلاگ کمک کننده باشند اما اگر بیش از حد از آنها استفاده کنید ممکن است اثر منفی داشته باشند. اگر برچسبهای مشابه زیادی داشته باشید ممکن است موتورهای جستجو شما را به عنوان وبسایتی با محتوای دوگانه مشخص کنند.
همیشه پیش از شروع به نوشتن، خود را به جای مخاطبان کسب و کار قرار دهید. محصولات یا خدمات را چه نوع افرادی خریداری میکنند و نیاز به چه محتوایی دارند. طبق همین مورد میتوانید عملکرد بهتری در سئو محتوا نیز داشته باشید چون کاربران عاشق محتواهای سایت شما میشوند. با این اوصاف، محتوای سئو شده، محتوایی است که با هدف کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو نوشته شده است. با توجه به اینکه 92 درصد جستجوهای روزانه در موتور جستجوی گوگل انجام میشود، ما از این موتور جستجو به عنوان نماینده موتورهای جستجوی دیگر استفاده کردیم.
- یعنی مثلاً وقتی محتوایی تولید میکنیم، توضیح کوچکی هم در مورد آن محتوا مینویسیم.
- و حتما می دانید که یک مقاله جامع شامل تعداد کلمات بیشتری نسبت به مقاله کوتاه است.
- برای کاهش حجم ویدیوها بدون افت کیفیت نرم افزار Handbrake بهترین گزینه است.
- البته، اگر داستان شما کاملاً جدید باشد، به طور خودکار به معنای اصلی بودن آن است.
- خلاصه و اطلاعات کامل بین متخصص سئو و نویسنده محتوا رد و بدل شده و یکپارچگی کاملی بین دیدگاهها به وجود آمده باشد.
تکرار این موارد به صورت مشخص و درست اهمیت دارد و بسیار مهم است تناسب کلمه کلیدی به صورت توزیع شده در کل متن دیده شود. از این پس مهم ترین مقالات سئو سایت را در این بخش قرار خواهیم داد. با اصطلاح Keyword Stuffing یا بمباران کلمات کلیدی آشنا خواهد شد و به سئوی سایت خود آسیب نمیرساند. قادر است یک هرم کلمات کلیدی و هرم استراتژی محتوای بی نقص ترسیم کند.
تولید محتوای سئو شده را شروع کنید
اگر تا به حال متنی برای وبلاگ نوشته باشید، می دانید سئو محتوا و انتشار آن چه قدر می تواند طول بکشد. از انتخاب موضوع، جمع آوری اطلاعات، نوشتن پست گرفته تا انتشار آن، معمولا ساعت ها زمان نیاز دارد. به همین دلیل اگر پست شما ترافیکی را که انتظار داشتید به دست نیاورد، می تواند یک شکست بزرگ به حساب بیاید.
اگر بيشتر نتايج، پستهاى وبلاگ بودند، می فهمید كه لازم است شما هم پست وبلاگى بسازيد. اگر بيشتر نتايج صفحات فروش محصولند، پس عاقلانه تر است كه شما هم از اين صفحات داشته باشيد. با این جستجو تمام مطالبی را که ما در مورد محتوا قرار داده ایم را می توانید ببینید. برای اینکه میزان ترند بودن یک موضوع را بسنجید، می توانید از ابزارGoogle Trends استفاده كنيد تا ببينيد چقدر يك كلمه ى كليدى مرسوم است.
بلایی که کنیبالیزیشن بر سر سایت می آورد!
برای مثال می توانید ایمیلی را برای کسانی که فکر می کنید به موضوع بلاگ پست شما علاقه دارند بفرستید. صفحاتی که روی کوئری های عمومی تمرکز دارند باید در بالای هرم شما قرار داشته باشند. از متا دیسکریپشن ها برای خلاصه و جمع بندی کردن پست خود استفاده کنید. اما در حال حاضر باید محتوای شما با “Search Intent” هم مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر بخواهید یک بلاگ با موضوع دیجیتال مارکتینگ راه اندازی کنید.
نردبان قصد دارد به شکلی حرفهای، جایگاه مشتری را در فضای وب دگرگون کند. میخواهیم با طراحی وبسایتهای کاربرپسند، تولید محتوای مفید و خدمات سئو حرفهای به فضای وب فارسی خدمتی کرده باشیم. امیدواریم این نگاه حرفهای به رقابتی سالم دامن بزند که در نهایت به پیشرفت وب فارسی منجر شود.