سئو محتوا Content SEO ️ محتوای سئو شده چیست؟ + ویدیو آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین

موتورهای جستجو محتواهای جذاب را در نتایج جستجو رتبه بندی می کنند. از طرفی تصاویر و فیلم ها بسیار جذاب تر از متن ساده هستند. بنابراین باید پست های وبلاگ شما حاوی تصاویر بین پاراگراف ها باشد تا رتبه بهتری دریافت کند. البته هرگز نباید به صورت مستقیم ویدیوها را به پست های وبلاگ خود آپلود کنید.

  • لینک سازی داخلی سایت یکی از مهم ترین فاکتور های گوگل برای سنجش اعتبار یک سایت است.
  • ما پس از نشتن اولین محتوا، آن را برای شما ارسال می کنیم تا اصلاحات مدنظرتان را به ما بگویید.
  • آخرین نیاز برای نوشتن محتوای با کیفیت بالا این است که مطمئن شوید محتوا برای موتورهای جستجو بهینه شده است.
  • با اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی و ساخت لینک( لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی) می توانید قدرت دیده شدن محتوا را افزایش دهید.

طراحی محتوا فرآیندی است که به شما کمک می کند تا بر اساس نیازهای واقعی کاربر محتوا تولید کنید. این نه تنها به شما کمک می کند تا بفهمید کاربر شما چه می خواهد، بلکه بیشتر بر آنچه کاربر واقعاً نیاز دارد تمرکز می کند. فکر کردن در مورد محتوای خود به این روش به کاربر کمک می کند تا آن محتوا را در زمان نیاز، به زبان و قالب مورد نیاز خود دریافت کند.

اگر دوست دارید به عنوان یک مبتدی سئو را آموزش ببینید باید این موضوع را به خاطر داشته باشید که به کارهای خلاقانه، تحلیلی و فنی نیاز دارید. روش های مختلف بسیار زیاد با اهداف متفاوت وجود دارند، هدف اصلی، قرار گرفتن در بین برترین نتایج موتورهای جستجو، همواره ثابت باقی می ماند. در زیر نحوه بهينه سازي محتوای يك صفحه از سایتتان را به طور کامل شرح خواهم داد. اما اولين چيزي كه در آموزش سئو محتوا بايد به یاد داشته باشید، اين است كه مهم نيست چقدر يك صفحه را بهينه و سئو می كنيد، اگر محتوايتان بد باشد، این بهينه سازي مفت نمی ارزد!

ویژگی های محتوای سئو شده چیست؟

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به وبسایت رادزاد بوده و هرگونه کپی برداری از مطالب آن، بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. همکاران ما در ویکی دمی در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان می باشند. اگر همه ي نتايج رتبه بندي شده در گوگل، ابزار و يا نرم افزار باشند، پس شما بايد يك ابزار يا يك قطعه نرم افزاری با ارزش ١٠ برابر آن را توليد كنيد. براي مثال، اگر رقبايتان با مقالات ٢٠٠٠ كلمه اي رتبه بندي شده اند، شما ميتوانيد با ايجاد يك منبع ١٠,٠٠٠ يا ٢٠,٠٠٠ كلمه اي ارزشتان را ٥ تا ١٠ برابر بالا ببريد.

آیا می خواهید رتبه سایت خود را در گوگل بهبود بخشید؟ این 23 استراتژی می تواند به شما کمک کند ترافیک ارگانیک را افزایش دهید. به خاطر همین ترافیکی که پیوسته تولید می‌کند سبب می‌شود که با گذشت زمان محتوای سایت شما پیشرو باشد. کمک می‌کند که تا مدت‌ها پس از انتشار آن مطلب میزان ثابتی از ترافیک روانه وبلاگ (و وبسایت) شما شوند. با تکرار طبیعی از کلیدواژه خود در بدنه متن اصلی و عناوین استفاده کنید. این یعنی کلیدواژه خود را تکرار کنید اما تنها در صورتی که حالت طبیعی داشته باشد و کاربر پسند باشد. زیاده‌روی نکنید چون ممکن است در این صورت انباشتگی کلیدواژه برای مطلب رخ دهد.

تجربه بالای سئو

تولید محتوای سئو شده، بدون درگیر کردن شبکه‌های اجتماعی دیگر معنایی ندارد. گوگل به دنبال سیگنال‌هایی از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و توئیتر می‌گردد تا ببیند محتوای شما در چه حد محبوب است. منتشر کردن محتواهای فوق العاده‌ای که ارزش خاصی را منتقل کنند، توسط مردم لایک و بارها به اشتراک گذاشته می‌شود. گوگل، این فعالیت‌ها را ثبت می‌کند و وب سایت شما را در صفحه نتایج جستجو بالا می‌برد. سئو وبسایت فقط به سئو قالب و یا لینک سازی خلاصه نمی شود .

افزایش اعتبار

بنابراین فقط به فکر تولید محتواهای کوتاه با هدف گرفتن رتبه و کلیک نباشید ، چرا که این محتواهای کوتاه، عاری از هرگونه اطلاعات مفید و کارامد برای کاربران هستند. سایت هایی که محتوای کوتاه و بی ارزش تولید می کنند، احتمال دارد که شامل پنالتی گوگلشوند؛ هم چنین ممکن است این سایت هابانس ریتبالا و نرخ تبدیل پایین تری داشته باشند. محتوایی است که در بخش‌هایی از موضوع از کلمات کلیدی مرتبط و اصلی استفاده کرده است. پس نگران نباشید که اگر از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید گوگل نتواند این مرتبط بودن را تشخیص دهد.

بهترین راه کار استفاده از استراتژی انتشار محتوای ناقص است. یکی از بخش های بسیار مهم در سئوی محتوا این است که محتوای خود را بعد از مدتی آپدیت کنید. گوگل به محتواهایی که به روز رسانی می شوند بسیار علاقه دارد.