ماسک یک هفته به مهندسان فرصت داد تا هدف گذاری تبلیغات توییتر را مانند گوگل کار کنند


علیرغم اعلام پایان ا،اج کارکنان در جلسه ای که در 21 نوامبر برگزار شد، ایلان ماسک به ا،اج کارمندان توییتر ادامه داد، حتی پس از اینکه در عرض چند هفته تقریباً دو سوم از نیروی کار را ا،اج کرد.

چه اتفاقی می افتد. ماسک قصد دارد سیستم هدف‌یابی تبلیغات توییتر را به‌گونه‌ای اصلاح کند که شبیه تبلیغات جستجوی گوگل باشد، که در درجه اول بر روی کلمات کلیدی جستجو شده به جای فعالیت یا داده‌های نمایه کاربر تمرکز دارد. اگرچه این رویکرد برای موتورهای جستجو، جایی که کاربران به دنبال اطلاعات خاص هستند، موفقیت آمیز بوده است، اما هنوز برای مشاغل رسانه های اجتماعی مؤثر واقع نشده است.

متاسفم که تبلیغات بی ربط و مزاحم زیادی را در توییتر به شما نشان می دهم!

ما اقدامات اصلاحی (بدیهی) مرتبط ، تبلیغات را با کلمات کلیدی و موضوعات در توییت‌ها انجام می‌دهیم، مانند کاری که گوگل با جستجو انجام می‌دهد.

این ارتباط زمینه ای را به طور چشمگیری بهبود می بخشد.

— ایلان ماسک (@elonmusk) 17 فوریه 2023

برای ش،ت تنظیم کنید. مارسین کادلوچکا پس از پایان اخیرش از سمت خود به ،وان مدیر مهندسی برای ،ب درآمد در توییتر، در توییتی در روز شنبه پیشنهاد کرد که ضرب الاجل یک هفته ای تعیین شده توسط ایلان ماسک غیرعملی است و اظهار داشت که او معتقد است 2 تا 3 ماه طول می کشد تا توییتر این کار را انجام دهد. واقعاً قابلیت های تبلیغاتی خود را افزایش دهد. منابع من تایید کرده‌اند که ماسک این ج، زم، را درست قبل از ا،اج کا،وچکا و همچنین سایر کارمندان در بخش تبلیغات، مصرف‌کننده و فروش در جمعه گذشته تنظیم کرد.

ماسک از زم، که شرکت را تصاحب کرد، سعی در بهبود تبلیغات توییتر داشت. در حالی که مشخص نیست که آیا تغییر سیستم هدف‌یابی تبلیغات توییتر برای اولویت‌بندی کلمات کلیدی، مشابه تبلیغات گوگل، منجر به تبلیغات با کیفیت بهتری می‌شود یا خیر، کارشناسان در این زمینه سوالاتی را مطرح کرده‌اند و اشکالات احتمالی را شناسایی کرده‌اند.

موفق باشید با آن. این تفاوت اساسی بین جستجو و شبکه های اجتماعی است. شما چیزهایی را که به دنبال آن هستید جستجو می کنید، که کلمات کلیدی را برای گوگل بسیار موثر می کند. شما در مورد چیزهایی که به آنها علاقه دارید پست می گذارید. افکار و دعا برای تبلیغ کنندگ، که کلمات کلیدی را می ،ند… https://t.co/2eGCr3xgKH

– تام مورتون 🇺🇦 (@tommorton) 19 فوریه 2023

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر استراتژی هدف‌گیری جدید نتواند نتایج رضایت‌بخشی را به همراه داشته باشد (که محتمل‌ترین سناریو است)، تبلیغ‌کنندگان ممکن است بودجه تبلیغاتی خود را برای کمپین‌های ناکارآمد هدر دهند.

علاوه بر این، هر گونه تغییر در پلتفرم تبلیغاتی توییتر می تواند پیامدهای گسترده تری برای صنعت تبلیغات رسانه های اجتماعی به ،وان یک کل داشته باشد و به طور بالقوه منجر به تغییر در بهترین شیوه های تبلیغات در چندین پلت فرم شود. عدم قطعیت و تغییرات می تواند باعث شود تعداد کمی از تبلیغ کنندگان که هنوز در توییتر هستند، پلتفرم را ، کنند.




منبع: https://searchengineland.com/musk-gave-engineers-one-week-to-make-twitters-ad-targeting-work-like-google-393457