مایکروسافت رویکرد تبلیغات چند کاناله را بازبینی می‌کند و اصلاح‌کننده‌های پیشنهادی برای تبلیغات مخاطبان را متوقف می‌کند


مایکروسافت استراتژی چند کانالی خود را اصلاح کرده است که در 21 فوریه برای همه تبلیغ‌کنندگان قابل دسترسی خواهد بود. علاوه بر این، اصلاح کننده پیشنهاد آگهی مخاطب دیگر در تنظیمات کمپین شما قابل مشاهده نخواهد بود.

مایکروسافت می‌گوید: «به‌جای استفاده از اصلاح‌کننده‌های پیشنهادی مثبت یا منفی برای تنظیم دستی مشارکت در شبکه مخاطب، تنها کاری که باید انجام دهید این است که اه، خود را مشخص کنید، و تبلیغات مایکروسافت کمپین‌های شما را در کانال‌ها کاملاً بهینه می‌کند. این به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های خود را راحت‌تر مدیریت کنید و بهترین کاربران را در هر حراجی پیدا کنید تا بازدهی قوی داشته باشید.

ایجاد تغییرات جدید مایکروسافت تحقیقاتی را روی حساب‌هایی انجام داد که هم از ترافیک جستجو و هم از ترافیک مخاطبان استفاده می‌،د و نشان داد که تبلیغ‌کنندگان با ،یب تلاش‌های خود در جستجوی مایکروسافت و شبکه مخاطب بهترین نتایج را ،ب می‌کنند. یافته‌های آن‌ها نشان می‌دهد افرادی که تبلیغ یک برند را در هر دو شبکه مشاهده می‌کنند، ۲.۶ برابر بیشتر از افرادی که آگهی را در جستجو می‌بینند، از وب‌سایت بازدید می‌کنند. مایکروسافت می‌گوید این افزایش ترافیک وب‌سایت همچنین منجر به نرخ تبدیل بالاتری می‌شود، به طوری که کاربران 6.6 برابر بیشتر تبدیل می‌کنند. این امر اهمیت استفاده از جستجو و مخاطب را با هم نشان می دهد، زیرا دسترسی به یک کاربر از طریق کانال های متعدد می تواند باعث افزایش تعامل و فروش شود.

تست اولیه مایکروسافت در سال گذشته رویکرد جدید چند کاناله را به صورت آزمایشی اجرا کرده است. «پس از نتایج قوی بتا، ما این تجربه را برای همه تبلیغ‌کنندگان عرضه می‌کنیم. نتایج ما نشان می‌دهد که حساب‌هایی که قبلاً از مدیریت چند کاناله استفاده می‌،د، 14 درصد نرخ تبدیل بالاتر با 21 درصد هزینه به ازای هر اکتساب (CPA) کمتر داشته‌اند.»

تغییرات و به روز رس، های بیشتر مایکروسافت. مایکروسافت تلاش کرده است تا پلتفرم تبلیغاتی خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. سال گذشته آنها برنامه های بلندپروازانه ای را برای دوبرابر ، حجم تجارت تبلیغاتی خود به 20 میلیارد دلار اعلام ،د، اگرچه هیچ چارچوب زم، مشخصی ارائه نشد.

اما برخی از برندها هنوز مطمئن نیستند. درآمد سه ماهه سال مالی 23 آنها گزارش داد که هزینه تبلیغات اندکی بیشتر از حد انتظار کاهش یافته است. ا،اج انبوه بر 5 درصد از 220000 کارگر آن نیز تأثیر گذاشته است. اما علیرغم عملکرد متوسط، درآمد تبلیغات همچنان 5 درصد افزایش یافت و درآمد لینکدین 14 درصد افزایش یافت.

ممکن است تعداد تغییرات و به روز رس، های مایکروسافت در سال گذشته برای افزایش درآمد کافی باشد. با ادامه تلاش گوگل برای اتوماسیون و سلب کنترل تبلیغ‌کنندگان، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به مایکروسافت به‌،وان یک مریم تگرگ نگاه کنند.

تو عمیق تر می تو،د اطلاعیه مایکروسافت را بخو،د اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. مایکروسافت ابزارها، کانال ها و گزینه های خلاقانه ای را در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد. استفاده از جستجو و مخاطب با هم می تواند به عملکرد بالاتر و افزایش در کمپین های شما منجر شود. با این حال، بدون پذیرش گسترده تر این پلت فرم، این پیشرفت ها ممکن است به پتانسیل کامل خود نرسند.


منبع: https://searchengineland.com/microsoft-revises-multi-channel-advertising-approach-and-discontinues-bid-modifiers-for-audience-ads-392594