گوگل در اول ژوئیه Universal Analytics (UA) غروب می کند. از ماه مارس، Google بهطور خودکار ویژگیهای Google Analytics 4 (GA4) را برای هر مشتری که دارایی GA4 را با تنظیمات اولیه راهاندازی نمیکند ایجاد میکند.
اگر تا 28 فوریه 2023 از انتقال خودکار انصراف ندهید، Google حساب UA شما را بدون هیچ استراتژی سفارشی به GA4 منتقل میکند. برای اطمینان از ردیابی و تجزیه و تحلیل دقیق، باید اکنون به GA4 تغییر دهید و تنظیمات را در صورت نیاز سفارشی کنید.
GA4 بسیار بیشتر از یک “نسخه” جدید Google Analytics است. این یک پلت فرم کاملاً جدید است – از ابتدا برای جمع آوری، پردازش و گزارش داده ها متفاوت از قبل ساخته شده است. مهاجرت به GA4 یک فرآیند پیچیده و یکپارچه است که نیاز به برنامه ریزی استراتژیک و پیاده سازی متخصص دارد.
کمک خواستن؟ این راهنمای آمادهسازی GA4 5 دقیقهای از MoreVisibility بینش و کمکی را که برای شروع نیاز دارید ارائه میکند. برای دانلود به فروشگاه دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید راهنمای آماده سازی GA4.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده
انبار دیجیتال مارکتینگ یک مرکز منبع برای استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال است. ما شامل مقالات و کتابهای الکترونیکی میزب،شده، تحقیقات اصلی، و پخشهای اینترنتی در مورد موضوعات بازاریابی دیجیتال – از تبلیغات گرفته تا تجزیه و تحلیل، ابزارهای مدیریت کمپین SEO و PPC تا نرمافزار مدیریت رسانههای اجتماعی، تجارت الکترونیک تا بازاریابی ایمیلی و موارد دیگر هستیم. در مورد بازاریابی اینترنتی Di،al Marketing De، بخشی از Third Door Media، ناشر Search Engine Land، MarTech، و تولیدکننده مجموعه کنفرانس های Search Marketing Expo و MarTech است. به ما سر بزنید http://di،almarketingde،.com.
منبع: https://searchengineland.com/the-ga4-migration-deadline-is-right-around-the-corner-393606