وقتی صحبت از نظرات آنلاین می شود، رتبه 3 ستاره بد است


بر اساس یک نظرسنجی جدید، زم، که یک محصول یا خدمات در بررسی های آنلاین رتبه 4 یا 5 ستاره نداشته باشد، مصرف کنندگان اعتماد خود را از دست می دهند.

چرا ما اهمیت می دهیم. برخی از محصولات و خدمات با بررسی‌های آنلاینی که دریافت می‌کنند زنده می‌شوند یا می‌میرند. کاهش شدید اعتماد بین رتبه 4 ستاره و 3 ستاره وجود دارد – که می تواند منجر به از دست دادن درآمد برای آن شرکت ها شود.

کاهش -67٪ در اعتماد. سوال: حداقل امتیاز ستاره (از پنج) مورد نیاز یک محصول یا خدمات برای مصرف کنندگان در مرحله بررسی تصمیم ،ید چیست؟ و نتایج واضح بود:

خدمات محصول با حداقل رتبه ستاره 800x475
از طریق Go Fish Di،al، بررسی های 3 ستاره منجر به کاهش -70٪ در اعتماد می شود [Data Study].
  • داشتن 5 ستاره یا 4 ستاره با سطح بسیار بالایی از اعتماد به ترتیب 95% و 96.3% همراه است.
  • کاهش از 4 ستاره به 3 ستاره کاهش شدید 67٪ در اعتماد را نشان داد.
  • محصولات و خدمات با 2 ستاره یا 1 ستاره اساساً اعتماد صفر دارند.

این یادآور منحنی های کلیک در نتایج جستجوی ارگ،ک است. هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، سهم بیشتری از ترافیک دریافت می کنید. هرچه پایین تر بروید، برای جستجوگران نامرئی تر می شوید. همانطور که اعتماد در رتبه بندی نقش دارد، جایی که شما رتبه بندی می کنید سیگنال اعتماد موتورهای جستجو است.

غذای آماده. به گفته دومینیک جابور:

  • کاهش تنها یک ستاره از رتبه 4 به 3 ستاره در یک محصول یا خدمات می تواند به شدت بر سطح راحتی مصرف کننده در هنگام تصمیم گیری برای ،ید تأثیر بگذارد. مصرف کنندگان برای بازخورد مشتری ارزش قائل هستند و وقتی می بینند که احساسات کلی پیرامون یک محصول یا خدمات کمتر از رتبه 4 ستاره است، تصمیم خود را زیر سوال می برند.

داده. آژانس بازاریابی دیجیتال Go Fish Di،al از 1070 نفر در مورد بررسی های آنلاین نظرسنجی کرد تا بفهمد چقدر بر تصمیمات ،ید تأثیر می گذارد. نتایج برای این پاسخ خاص بر اساس 1025 پاسخ نظرسنجی است.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودوین

دنی گودوین سردبیر سایت Search Engine Land & نمایشگاه بازاریابی جستجو – SMX از سال 2022. او در سال 2022 به ،وان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آ،ین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آ،ین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و نگارش می‌کند. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (2017 تا 2022)، سردبیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر موتور جستجو بود. تماشا کنید (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی بزرگ و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پاد،ت‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/3-star-rating-bad-survey-395462