چگونه بارد را برای نشان دادن کسب و کار محلی خود جذب کنیم: مشاوره از منبع


نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات Moz را منع، نکند.

در حال حاضر همه ما مبتدیان بارد هستیم، و بنابراین هیچ سوال ،انه ای وجود ندارد. جای تعجب نیست که من با بارد با پرسیدن سوالات تجاری محلی شروع به کار کردم. در حین گپ زدن، چیزهای مفیدی از چت هوش مصنوعی جدید گوگل و در مورد آن یاد گرفتم که اگر این فناوری بخشی از زندگی مشتریان شما شود، باید بد،د. هدف اصلی من یادگیری سه چیز بود:

  1. بارد چقدر شبیه جستجوی گوگل در یک مورد استفاده محلی است؟

  2. آیا می توانم راهنمایی هایی برای گنجاندن ،ب و کار محلی در برد دریافت کنم؟

  3. آیا سئوکاران محلی برای تطبیق با بارد نیاز به تغییر تاکتیک دارند؟

توصیه: سیستم خود بارد به شما هشدار می دهد که اظهارات خود را با کمی نمک در نظر بگیرید، پس این را در نظر داشته باشید.

چون وقت ناهار بود و من گرسنه بودم، با پرسیدن در مورد تاکو شروع کردم.

بارد به جای رستوران های شهر من، رستوران های سراسر کالیفرنیا را توصیه می کند

وقتی از بارد “بهترین تاکوهای نزدیک خودم” را خواستم، نمی دانست کجا هستم، فراتر از اینکه ظاهراً در ایالت کالیفرنیا هستم. تاکوها در سانفرانسیسکو (که به نوعی نزدیک من است) و تاکوها در لس آنجلس (که برای من رانندگی بسیار طول، خواهد بود، حتی برای بهترین تاکوها) به من نشان داد. جالب است که به پلاگین Doordash و UberEats توجه کنید. با این حال، عمدتاً به این واقعیت توجه کنید که Bard مانند محیط جستجوی محلی نیست که گوگل مدت‌هاست ما را به آن عادت داده است که در آن موقعیت جغرافیایی ما را بدون نیاز به تغییر عبارت جستجویمان می‌داند. با بارد، متوجه شدم که باید یک شهر را به جای بیان “نزدیک به من” مشخص کنم:

محلی‌تر شدن با برد

بارد شش رستوران در شهر نواتو، کالیفرنیا را توصیه می کند

بنابراین، در اینجا لیستی از شش رستوران دریافت می کنیم که در واقع در نواتو هستند. بارد میانگین رتبه‌بندی ستاره را به من نشان می‌دهد (به رده‌بندی 4+ ستاره توجه کنید) و خلاصه‌ای از تحلیل احساسات مشتری، که کیفیت، خدمات و قیمت تاکو را تحسین می‌کنند به من می‌دهد. بعد، روی دکمه «Google it» کلیک کردم تا ببینم آیا این ۶ رستوران با رتبه‌بندی محلی Google مطابقت دارند یا خیر. من را به بسته محلی برد، از آنجا به جستجوگر محلی کلیک کردم تا لیست کامل 6 رستوران برتر را دریافت کنم.

نتایج جستجوگر محلی گوگل شش رستوران برتر تاکو را در نواتو، کالیفرنیا نشان می دهد

یکی از این ها شبیه بقیه نیست

بلافاصله آن را می بینید: این دو لیست مطابقت ندارند.

ج،ی که نشان می دهد چگونه نتایج Bard و یاب محلی Google مطابقت ندارند

با توجه به اینکه تنها 3 تا از رستوران ها در هر دو لیست ظاهر می شوند و بقیه متفاوت هستند، توصیه های Bard تنها 50٪ با نتایج جستجوگر محلی Google مطابقت دارد. علاوه بر این، ترتیب رتبه‌بندی هر نهاد با 0% مطابقت دارد. به La Carreta در انتهای توصیه‌های Bard نگاه کنید، اما برای مثال در بالای رتبه‌بندی محلی Google.

یک کلمه دیگر به ،دمندان: رتبه بندی ارگ،ک گوگل نیز با ترتیب هر یک از این لیست ها مطابقت نداشت. بنابراین، البته، من کنجکاو بودم که چرا بارد لیست شش نفره خود را انتخاب می کند. من پرسیدم:

بارد به جای رستوران های شهر من، رستوران های سراسر کالیفرنیا را توصیه می کند

برای خودت صادق باش، بارد!

پرتره ویلیام ش،پیر

صاحبان مشاغل محلی و بازاریابان، توجه داشته باشید که Bard اصالت، مقرون به صرفه بودن، راحتی، تنوع و کارکنان صمیمی را به ،وان شش کمک کننده به توصیه های خود فهرست می کند. این من را بسیار کنجکاو کرد که چگونه هوش مصنوعی می داند که این شش رستوران همه این ویژگی های خوب را دارند و من برای پاسخ بارد آماده نبودم:

در پاسخ به یک پرس و جو، بارد دروغ می گوید که با رستوران های محلی صحبت کرده است

بارد می گوید که بررسی های آنها را خوانده است (باز هم صاحبان مشاغل و بازاریابان توجه داشته باشند) و این همه خوب و خوب است. اما وقتی یک ربات ادعا می کند که “با افرادی که در آنجا غذا خورده اند صحبت کرده است”، ما مشکل داریم. بنابراین، مجبور شدم بپرسم:

بارد را به چالش می کشد تا ادعای صحبت ، با رستوران ها را توضیح دهد

وقتی برای توضیح تحت فشار قرار گرفت، بارد به اشتراک گذاشت که گوگل یک ربات سخنگو را به شهر نواتو فرستاده تا با مردم در رستوران های مکزیکی گفتگو کند. در عوض، موضع خود را کاملاً مع، کرد و اعتراف کرد: «من نمی‌توانم با مردم در دنیای واقعی صحبت کنم، اما می‌توانم از طریق جستجوی Google به اطلاعات دنیای واقعی دسترسی داشته باشم و آن‌ها را پردازش کنم و پاسخ خود را با نتایج جستجو سازگار نگه دارم.»

من فکر می کنم ذکر این نکته ضروری است که دروغگویی و عقب نشینی بارد برای مشتریان تجاری محلی که سعی می کنند از چت هوش مصنوعی به ،وان جایگزینی برای جستجوی محلی استفاده کنند کاملاً مشکل ساز باشد. این باعث ایجاد اعتماد در محتوا نمی شود و گوگل باید به این خطا که گاهی اوقات “توهم” نامیده می شود، اما به وضوح باید “اطلاعات غلط” نامیده می شود، رسیدگی کند. شاید ش،ت بارد در گفتن حقیقت به من الهام بخشید تا یک «داستان» از خودم بسازم و یک تجارت ساختگی ابداع کنم که سعی می کنم آن را در لیست هوش مصنوعی قرار دهم:

توصیه Bard را بسیار جالب و شایسته به اشتراک گذاشتن یافتم زیرا تقریباً نقطه به نقطه با نکاتی که از یک مشاور خوب سئو محلی دریافت خواهید کرد مطابقت دارد: در محیط محلی Google فهرست شوید، نظرات مثبت دریافت کنید، در مشارکت جامعه سرمایه گذاری کنید، یک محصول منحصر به فرد ارائه دهید، خدمات عالی به مشتریان ارائه دهید و انتظار نتایج فوری را نداشته باشید. با تشویق نکات اولیه بارد برای عملکرد در ا،یستم خود، تصمیم گرفتم بطری را تکان دهم تا ببینم آیا سس مخفی رتبه بندی محلی Google بیرون می آید یا خیر:

به گفته بارد، عوامل رتبه بندی جستجوی محلی

پرسش از بارد در مورد اینکه چگونه می توان یک ،ب و کار را در چت خود ذکر کرد

متأسفانه در اینجا هیچ افشاگری وجود ندارد. بارد داشتن یک فهرست کامل و دقیق را پیشنهاد می کند و در مورد ارتباط بین اطلاعات نادرست ،ب و کار محلی و نظرات منفی هشدار می دهد. این به شما توصیه می کند که نظرات مثبت دریافت کنید و به آنها پاسخ دهید و وب سایت خود را بهینه کنید. تا اینجا خیلی خوب است، اما سه مشکل در اینجا وجود دارد که دوباره منجر به آن احساس ،نده گمراه شدن توسط بارد می شود:

  1. اطلاعات قدیمی – شرط می بندم متوجه شده اید که بارد از نام تجاری قدیمی «Google برای ،ب و کار من» به جای «نمایه ،ب و کار Google» استفاده می کند. نام تجاری مجدد دو سال پیش اتفاق افتاد و اطلاعات قدیمی برای مشتری، که از این فناوری برای یافتن مشاغل محلی مانند شما استفاده می کنند، اعتماد ایجاد نمی کند.

  2. تحریک به اسپم – توصیه بسیار خوبی برای بهینه سازی وب سایت خود با کلمات کلیدی محلی است، اما اینکه به کاربران بگویید این کار را با لیست های گوگل خود انجام دهند موضوع دیگری است. مکان اصلی که من می بینم این فعالیت اتفاق می افتد، در ،وان GBP است. مالکان کلمات کلیدی اضافی را به نام خود اضافه می کنند زیرا می تواند رتبه بندی محلی را افزایش دهد، که نقض قو،ن است. دستورالعمل هایی برای معرفی ،ب و کار شما در Google. افزودن کلمات کلیدی در هر جای دیگری در فهرست (مانند توضیحات یا در Google Updates) بعید است که تأثیری بر رتبه بندی جستجوی محلی شما داشته باشد، بنابراین این توصیه صرفاً مشکوک نیست، بلکه در واقع می تواند منجر به درگیر شدن افراد در اعمال ممنوع شود.

  3. معرفی نادرست سایر برندها – توصیه بارد به صاحبان مشاغل برای تشویق مشتریان به گذاشتن نظرات در Yelp، ارائه نادرست از سیاست های شخص ثالث است. Yelp به طرز بدنامی این فعالیت را ممنوع می کند، اما بارد آن را تشویق می کند. گوگل سابقه طول، و ناامیدکننده ای در ارائه نادرست ،ب و کارها در فهرست محلی خود دارد و متأسفانه به نظر می رسد بارد نیز آماده انجام همین کار است. مانند همیشه با جستجوی محلی، اطلاعات غلط آنلاین مستقیماً بر مردم دنیای واقعی تأثیر می گذارد.

نوشتم یک موضوع توییتر در مورد پرسیدن سوالات متداول سئوی محلی چندگانه هوش مصنوعی که در آن بارد در مقابل FI که قبلا ChatGPT داده بود، امتیاز C پایینی ،ب کرد. با توجه به اطلاعات نادرست مستمری که با آن روبرو هستیم، هم از نظر بارد که ادعا می‌کند با رستوران‌ها صحبت کرده است و هم از نظر اختلاط توصیه‌های بسیار بد با نکات خوب، ما با این «ماشین منشی تلفنی» در محل اعتماد نیستیم. این نقطه

با این حال، صاحبان مشاغل محلی هنوز می خواهند بدانند که چگونه توسط Bard توصیه شوند اگر عمیقاً در زندگی آنلاین مشتریان جای می گیرد. و این ما را به این سوال برمی گرداند: چرا La Carreta شماره 6 با Bard است اما شماره 1 با Google؟ چرا بارد سالسا تامی را بیشتر دوست دارد؟ بیایید یک ممیزی خیلی سریع کنار هم انجام دهیم (نه کامل تر) و ببینیم آیا می تو،م سرنخی پیدا کنیم، و من بردهای آشکار را با رنگ آبی روشن برجسته می کنم.

یک ممیزی رقابتی کوچک از تاکوهای مورد علاقه بارد در مقابل گوگل

ج، مقایسه لیست کوتاهی از عوامل رتبه بندی جستجوی محلی بین دو رستوران

چیزی که در اینجا می بینیم این است که برنده های یک نگاه در سمت جستجوی محلی گوگل از کلمات کلیدی اضافی در ،وان و از این واقعیت بسیار جالب ناشی می شود که این رستوران که GBP خود را به صفحه فیس بوک نشان می دهد ظاهراً DA/ را است،اج می کند. PA از قدرت غول پیکر آن پلت فرم (یک عامل رتبه بندی جستجوی محلی مخفیانه؟) بهره می برد. در مورد بارد، همه بردها در کنار سالسا تامی است رتبه بندی ستاره بالاتر، بررسی های بیشتر، لینک های بیشتر، فهرست قدیمی تر، فاصله کمتر تا مرکز شهر، رتبه Yelp بالاتر و – به ویژه – رتبه ارگ،ک تنظیم شده # 1.

البته این یک پرس و جو است و یک فناوری بسیار جدید است، اما با توجه به تاکید Bard بر خدمات مشتری و نظرات، بررسی می کند که چت Salsa تامی را قبل از La Carreta فهرست کرده است و به طور کلی، اجزای Google Business Profile تامی حضور Maps خود را کمی چشمگیرتر از رقیب می کند.

در پایان – آیا آمدن بارد کاری را که شما به ،وان یک بازاریاب ،ب و کار محلی باید انجام دهید را تغییر می دهد؟

تصویری از اختراع قدیمی مارمالاد سازی

در اخبار مهم در حال حاضر، سازندگان و مروجین هوش مصنوعی ادعا می کنند که ChatGPT، New Bing و Bard جهان را برای همیشه تغییر خواهند داد. این افراد حتی به داستان آرمان‌شهری بازمی‌گردند که به دلیل اختراع آنها، هیچ انس، دیگر مجبور به کار نخواهد شد. بررسی واقعیت این است که مخترعان و سرمایه گذاران تبلیغات مشابهی در اطراف ایجاد ،د مارمالاد برش سریع که قرار بود بشریت را از زحمات بی پایان … ،د ، پرتقال رها کند. در نسخه تبلیغاتی دهه 1930 آمده است: «امروزه درست ، مارمالاد خانگی آسان‌تر از همیشه است! مارمالاد برش سریع انقلابی در این شغل صرفه جویی در پول و سلامتی ایجاد می کند! آشنا به نظر می رسد، اینطور نیست؟

اختراعات می توانند برخی از کارها را برای برخی افراد آسان تر کنند، اما مگر اینکه تقاضا و استفاده واقعی برای آنها وجود داشته باشد، می توانند گرد و غبار را در گاراژها جمع کنند. در حال حاضر، من پیشنهاد می‌کنم که چت هوش مصنوعی را فقط یک فضای آنلاین دیگر در نظر بگیرید که در آن ،ب‌وکارهای محلی باید با آگاهی عمل کنند تا ببینند چگونه توسط شخص ثالث نشان داده می‌شوند. این واقعیت که این فناوری دروغ می گوید دلیل خوبی است که ببینید آیا نام تجاری شما را ذکر می کند یا خیر. اخیراً، گوگل به طرز عجیبی شروع به فهرست ، محصولات در نمایه های ،ب و کار Google به ،وان رایگان یا قیمت 1 دلار کرده است، و می تو،د تصور کنید که مشاغل محلی باید تماس های تلفنی را برای رفع این ش،ت انجام دهند. بنابراین، آگاهی را تمرین کنید.

در مورد جستجوی گنجاندن Bardic، اولین برداشت من این است که شما همچنان همان وظایف را انجام خواهید داد: GBP خود را تا حد امکان کامل کنید، نظرات خوبی را از طریق خدمات مشتری خوب به دست آورید، وب سایت خود را بر اساس مصرف کننده رشد دهید و بهینه کنید. پژوهش. متوجه خواهید شد که توصیه های بارد برای نام بردن در لیست علاقه مندی هایش حاوی یک ایده شگفت انگیز یا جدید برای نحوه ایجاد دید برای مشاغل محلی نبود. به عبارت دیگر، من در اینجا چیزی نمی‌بینم که بازی را تغییر دهد، اما اگر ،ب‌وکار شما در آن گنجانده نشده باشد و بخواهید، فضای زیادی برای تحقیق خودتان می‌بینم.

ما با هم به مطالعه این موضوع ادامه خواهیم داد زیرا همه چیز همراه با “انقلاب” چت هوش مصنوعی پیش می رود. در عین حال، فقط مراقب مشتریان خود باشید، زیرا برخلاف ،اوین خبرها، همه ما همچنان روی افراد حاضر در ،ب و کار شما حساب می کنیم تا برای کار حیاتی خدمت به جوامع خود حاضر شوند.




منبع: https://moz.com/blog/local-business-on-bard