برنامه مایکروسافت برای استفاده از سرمایه گذاری خود در شرکت مادر ChatGPT، OpenAI، به سرعت در حال حرکت است و ChatGPT در حال حاضر در رابط Microsoft Bing ظاهر شده است.
تنها چند ماه پس از اینکه ساندار پیچای، مدیر عامل آلفابت، رباتهای چت را «کد قرمز» نامید، گوگل با راهاندازی نرمافزار Bard، پاسخ آن به ChatGPT است.
و علاقه کاربران همچنان ادامه دارد. علاقه به ChatGPT از زمان انتشار عمومی آن در پایان نوامبر افزایش یافته است:
برای سئوکار، که به آینده ای فکر می کنند که نتایج چت بات را با تمرکز اساسی گوگل (و بینگ) بر روی «محتوای مفید» ،یب کند، مسیر پیش رو مسیری پیچیده است.
در این مقاله، من به موضوع تحقیق کلمات کلیدی در عصر ChatGPT می پردازم:
- چه چیزی برای بهتر شدن تغییر کرده است.
- تهدیدهای بالقوه ای که ممکن است ظاهر شوند.
- چه اتفاقی ممکن است در ادامه بیفتد.
- مهارت ها و فلسفه هایی که سئوکاران برای به دست آوردن نتیجه باید حفظ کنند.
بیا داخل بپریم
هوش مصنوعی در جستجو: چگونه کمک می کند؟
ابتدا به یاد داشته باشید که فناوری چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی مدتی است که وجود داشته است. چیزی که با انتشار ChatGPT تغییر کرد این است که به طور ناگه، به طور گسترده در دسترس قرار گرفت.
با این حال، بسیاری از سئوکاران از قبل با استفاده از ChatGPT (یا با خواندن یکی از هزاران مقاله یا استفاده از ابزار رایگان) برای تحقیق کلمات کلیدی آشنا هستند.
در اینجا نمونهای از کارهای بلوک و تکل وجود دارد که میتواند به شما در انجام آن کمک کند.
پرس و جو
،وجی اولیه
مته ،
در دو جستار کوتاه، فهرستی با اندازه خوب از کلمات کلیدی تهیه کردیم، آن را بر اساس موضوع مرتب کردیم و هدف کاربر را در عرض چند ث،ه تعیین کردیم.
این یک شروع عالی در سطح است که نسبت به روش های دستی بیشتر در زمان سئو صرفه جویی می کند. این یک مثال عالی از عملکرد ChatGPT به ،وان یک ابزار است.
به طور کلی، ChatGPT به روشی که می تو،د تحقیق کنید سرعت می بخشد. میتو،د از آن بخواهید موضوعات مرتبط را به سرعت ایجاد کند، میتواند به شما در طبقهبندی هدف فهرستهای کلیدواژه مختلف کمک کند، و میتواند به م،اشناسی نگاه کند و آنها را خوشهبندی کند.
مثل ا،ل به آن فکر کنید. در ا،ل، ماکروها به شما این امکان را می دهند که به جای نوشتن دستی فرمول ها، زمان بیشتری را صرف تجزیه و تحلیل کنید. ChatGPT میتواند عملکرد مشابهی را انجام دهد، کار غرغر را انجام دهد و زمان بیشتری را برای لایههای مختلف انس، بگذارد.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
چه تهدیداتی می تواند ایجاد کند؟
من در اینجا به موضوع تحقیق کلمات کلیدی پایبند هستم. (هزاران کلمه طول می کشد تا موضوعات محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در مقابل محتوای تولید شده توسط انسان، تهدیدات تجاری چت بات ها که کاربران را در SERP نگه می دارند و از سایت های برند دور می کنند، و SERP های مبتنی بر هوش مصنوعی در مقابل SERP های فعلی نیاز به هزاران کلمه دارد. .)
تهدید اصلی که عملکرد ChatGPT برای تحقیقات موثر کلمات کلیدی ایجاد می کند، مشابه تهدیدی است که توسط سایر ابزارهای قدرتمند ایجاد می شود: بازاریابان را وسوسه می کند تا از میانبرهای زیادی استفاده کنند.
تایپ ، یک کلمه کلیدی و درخواست از ChatGPT برای یافتن تمام کلمات کلیدی مرتبط برای شما و توقف در آنجا می تواند فریبنده باشد. اما این کار خیلی خوب نخواهد بود و چیزی است که یک رقیب با قیمت پایین تر می تواند ارائه دهد.
مرحله بعدی بعد از آن باید تجزیه و تحلیل شکاف باشد. چه چیزی آنجا نیست؟
پیدا ، منفی کار سختی است. خواندن و تفکر عمیق در مورد مفهوم نیاز دارد تا متوجه شوید چه چیزی از دست رفته است. کشف نیازی که هیچ ، دیگری به آن توجه نمی کند، این است که چگونه کلمه کلیدی را طلایی می کنید.
تهدید استفاده از ChatGPT برای تحقیق کلمات کلیدی، عاشق سهولت آن شده است.
ارزش واقعی سئوکاران خوب هنوز هم در انجام کارهای سخت تفاوت های ظریف و تشخیص فضای منفی است. (زم، که هوش مصنوعی بتواند این کار را انجام دهد، ما تهدیدات جدیدی برای بحث خواهیم داشت.)
چه چیزی اصلاً تغییر نمی کند؟
ChatGPT سوالاتی را که درباره کمیت کلمه کلیدی و تعداد کلمات میشنوم تغییر نداده است.
هنوز از من می پرسند “حداقل باید 300 کلمه باشد، درست است؟” و “چند بار باید کلیدواژه اصلی را در این قرار دهیم؟” با نظم
ChatGPT همچنین نحوه پاسخ دادن به این سوالات را تغییر نداده است.
این در مورد است ارائه ارزش، بدون احتساب کلمات یا کلمات کلیدی.
سئوکاران خوب از کلمات کلیدی برای ارزیابی قصد و درک آنچه کاربر می خواهد یاد بگیرد استفاده می کنند.
آنها در تلاش برای درک روانشناسی یک جستجوگر هستند. گاهی اوقات به محتوای کوتاه نیاز دارند («چگونه بند کفش هایت را دوتایی می کنی؟» اما گاهی به کتاب («م،ای زندگی چیست؟») نیاز دارند.
به ویژه هنگامی که سیستم ها در ارائه آنچه مردم نیاز دارند هوشمندتر می شوند، تمایز انس، در ارزیابی تفاوت های رو، کلمات کلیدی اهمیت بیشتری پیدا می کند.
من یک فرآیند به نام “پیش نویس کلمات کلیدی” دارم. در اینجا، ابتدا به مفهوم فکر می کنم و سپس پیش نویس را می نویسم و فقط به ارزش و کیفیت پاسخ سؤال فکر می کنم.
فقط پس از آن شروع به پرسیدن از چه کلمات کلیدی میکنم، سپس محتوا را دوباره ترسیم میکنم.
وقتی اطلاعاتی از تیم های فروش یا محصول خود در مورد سؤالات و نیازهای مشتری داشته باشید، به خوبی کار می کند. شما موضوع خود را بدون تحقیق در مورد کلمات کلیدی دریافت کرده اید، بنابراین قبل از اینکه بفهمید در کجا قرار دارند، محتوای خود را بدون آنها بنویسید.
بعدش چی ممکنه بیاد؟
حدس من برای آینده نزدیک ChatGPT این است که در ابزارهای برنامه ریزی کلمات کلیدی، محتوا و ویژگی های تجزیه و تحلیل موضوع ادغام خواهد شد. چت رباتهای مبتنی بر هوش مصنوعی در چشمانداز برنامهریزی سئو بیشتر در هم تنیده میشوند، نه یک گردش کار جداگانه.
جزئیات عرضه چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل و مایکروسافت به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بازاریابان رفتار کاربر و روند ترافیک را زیر نظر خواهند داشت تا تأثیرات کوتاه مدت بر صنعت سئو را بررسی کنند.
آنچه مسلم است این است که درک و استفاده از هوش مصنوعی برای تحقیقات کلمات کلیدی در حال حاضر می تواند به سرنخ سئوها در مدل ها و نحوه آموزش آنها کمک کند.
هرچه اکنون درک بیشتری بسازید، بهتر است از هوش مصنوعی به نفع خود استفاده کنید زیرا یکپارچه تر می شود.
بازاریابان جستجو می توانند برتری ،ب کنند
مانند بسیاری از نوآوریهای فناوری، ChatGPT بازاریابان را مجبور میکند تا مهارتهایی را در اطراف لایه(های) تخصص که قدرت ،وجی فناوری را افزایش میدهد، درک کرده و توسعه دهند.
هنگامی که ChatGPT در طول تحقیق کلمات کلیدی حرف خود را میزند، تفاوتهای ظریف و روانشناسی قصد باید به شما اطلاع دهد که با آن کلمات کلیدی چه میکنید – از جمله پیدا ، شکافهایی که فناوری هنوز نمیتواند به آنها برسد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/navigate-seo-keyword-research-chatgpt-393335