با ظهور راهحلهای تبلیغاتی جدید با ردیابی دادههای عمیق، شکاف بین بازاریابی برند و عملکرد کمتر شده است. برای مثال، تلویزیون متصل، آگاهی از برند را با تأثیرگذاری بالا ایجاد میکند و میتواند به ،وان یک ابزار عملکردی استفاده شود و بینندگان را به سمت پایین سوق دهد. حتی متخصصان سئو ممکن است از یافتن رابطه همزیستی بین استراتژی فعلی و CTV متعجب شوند.
ثبت نام امروز برای “چگونه CTV عملکرد نام تجاری را برای کارشناسان جستجو افزایش می دهد” ارائه شده توسط MNTN.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.
منبع: https://searchengineland.com/webinar-،w-ctv-can-boost-performance-for-seos-395425