گوگل بهروزرس، بررسیهای محصول فوریه 2023 را منتشر کرده است و عرضه آن حدود دو هفته طول میکشد. این بهروزرس،، زبانهای جدیدی از جمله ،یسی، اسپ،ایی، آلم،، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی و لهست، را در بهروزرس، بررسیهای محصول میآورد.
این ششمین نسخه از بهروزرس، بررسیهای محصول است، این نسخه بهروزرس، بررسیهای محصول فوریه 2023 نام دارد و در 21 فوریه حدود ساعت 5 بعد از ظهر به وقت شرقی منتشر شد.
اعلامیه. گوگل این به روز رس، را در توییتر اعلام کرد:
بهروزرس، بررسیهای محصول Google. هدف بهروزرس، بررسیهای محصول Google، تبلیغ محتوای مروری است که بالاتر و فراتر از بسیاری از اطلاعات قالبی است که در وب میبینید. گوگل گفته است که این نوع بررسی های محصول را در رتبه بندی نتایج جستجوی خود تبلیغ خواهد کرد.
Google مستقیماً نظرات محصولات با کیفیت پایینتر را که دارای «محتوای نازکی است که به سادگی مجموعهای از محصولات را خلاصه میکند» مجازات نمیکند. با این حال، اگر چنین محتوایی را ارائه دهید و رتبه بندی خود را کاهش دهید زیرا محتوای دیگری بالاتر از محتوای شما ارتقا یافته است، قطعاً مانند یک جریمه احساس می شود. از نظر فنی، طبق گفته گوگل، این یک جریمه برای محتوای شما نیست، گوگل فقط به سایت هایی با محتوای بررسی دقیق تر با رتبه بندی بالاتر از شما پاداش می دهد.
از نظر فنی، این بهروزرس، فقط باید بر محتوای بررسی محصول تأثیر بگذارد و نه دیگر انواع محتوا.
زبان های بیشتر تغییر با این نسخه این است که اکنون از زبان های بیشتری نسبت به ،یسی پشتیب، می کند. این بهروزرس، اکنون برای اسپ،ایی، آلم،، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی و لهست، کار میکند.
توصیه های قبلی در مورد به روز رس، نظرات محصول. گوگل در مورد این بهروزرس، گفت: «تمرکز کلی بر روی ارائه محتوایی به کاربران است که تجزیه و تحلیل دقیق و تحقیقات اصلی را ارائه میکند، محتوای نوشته شده توسط متخصصان یا علاقهمند، که این موضوع را به خوبی میدانند». این توصیه مشابه توصیههای بهروزرس، اصلی است که در بالا ذکر شد، اما در اینجا فهرستی از «سوالات مفید اضافی که باید از نظر بررسی محصول در نظر گرفته شوند» وجود دارد. Google توصیه میکند که بررسیهای محصول شما این حوزهها را پوشش دهد و به این سؤالات پاسخ دهد. بررسی محصولات خود را انجام دهید…
- در صورت ،وم، دانش تخصصی در مورد محصولات را بیان کنید؟
- با محتوای منحصربهفرد فراتر از آنچه توسط سازنده ارائه میشود، نشان دهید که محصول از نظر فیزیکی چگونه است یا چگونه از آن استفاده میشود؟
- اندازهگیریهای کمی را در مورد چگونگی اندازهگیری یک محصول در دستههای مختلف عملکرد ارائه دهید؟
- توضیح دهید چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند؟
- محصولات قابل مقایسه را پوشش دهید، یا توضیح دهید که کدام محصولات ممکن است برای استفاده یا شرایط خاص بهترین باشند؟
- در مورد مزایا و معایب یک محصول خاص، بر اساس تحقیقات در مورد آن بحث کنید؟
- توضیح دهید که چگونه یک محصول از مدلها یا نسخههای قبلی تکامل یافته است تا بهبودهایی را ارائه کند، مشکلات را برطرف کند، یا در غیر این صورت به کاربران در تصمیمگیری برای ،ید کمک کند؟
- عوامل کلیدی تصمیم گیری برای دسته بندی محصول و عملکرد محصول در آن زمینه ها را شناسایی کنید؟ برای مثال، بررسی خودرو ممکن است مشخص کند که مصرف سوخت، ایمنی و هندلینگ عوامل کلیدی تصمیمگیری و نرخ عملکرد در آن زمینهها هستند.
- انتخاب های کلیدی در نحوه طراحی یک محصول و تأثیر آنها بر کاربران فراتر از آنچه سازنده می گوید را شرح دهید؟
- برای پشتیب، از تخصص خود و تقویت صحت نظر خود، شواهدی مانند تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر از تجربه خود را با محصول ارائه دهید.
- پیوندهایی را به چندین فروشنده اضافه کنید تا به خواننده امکان ،ید از تاجر انتخابی خود را بدهد.
گوگل همچنین به پست وبلاگ خود از اوایل سال جاری به نام لینک شده است ارائه اطلاعات بهتر محصول برای ،یداران.
گوگل سه نکته جدید از توصیه های جدید را برای این نسخه سوم از به روز رس، بررسی محصولات اضافه کرد:
- آیا بهروزرس،های بررسی محصول مربوط به فهرستهای رتبهبندی و بررسیهای مقایسه است؟ آره. بهروزرس،های بررسی محصول برای همه انواع محتوای مرور اعمال میشود. را بهترین شیوه ها ما به اشتراک گذاشته ایم نیز اعمال می شود. با این حال، به دلیل ماهیت کوتاهتر فهرستهای رتبهبندی شده، ممکن است بخواهید مهارت خود را نشان دهید و اعتبار را به روشی مختصرتر تقویت کنید. استناد به نتایج مرتبط و گنجاندن تصاویر اصلی از آزمایشهایی که با محصول انجام دادهاید، میتواند راههای خوبی برای انجام این کار باشد.
- آیا توصیهای برای بررسیهایی که «بهترین» محصولات را توصیه میکنند وجود دارد؟ اگر محصولی را به ،وان بهترین کلی یا بهترین برای هدف خاصی توصیه می کنید، حتماً با خواننده در میان بگذارید که چرا آن محصول را بهترین می د،د. چه چیزی این محصول را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند؟ چرا محصول مخصوصاً برای هدف توصیه شده من، است؟ مطمئن شوید که شواهد دست اول پشتیب، کننده را نیز شامل می شود.
- اگر نظری ایجاد کنم که چندین محصول را پوشش دهد، آیا باز هم باید برای محصولات به صورت جداگانه نظراتی ایجاد کنم؟ نوشتن یک لیست رتبه بندی شده با کیفیت بالا از محصولات مرتبط در ،یب با بررسی های عمیق تک محصولی برای هر محصول توصیه شده می تواند موثر باشد. اگر هر دو را مینویسید، مطمئن شوید که محتوای مفید کافی در فهرست رتبهبندی وجود دارد تا بتواند خودش را حفظ کند.
به روز رس، بررسی محصول قبلی این ششمین نسخه از بهروزرس، بررسیهای محصول است و در 21 فوریه حدود ساعت 5 عصر به وقت شرقی منتشر شد. اولین بهروزرس، بررسی محصول در 8 آوریل 2021، دومی در 1 دسامبر 2021، سومین بهروزرس، در 23 مارس 2022 و چهارمین در 27 جولای 0222 منتشر شد و پنجمین بهروزرس، منتشر شد. در 20 سپتامبر 2022.
به روز رس، اصلی نیست. گوگل همچنین قبلا گفته بود که بهروزرس،های بررسی محصول مشابه بهروزرس،های اصلی نیستند. این یک بهروزرس، مستقل است که آنها بهروزرس، بررسیهای محصول میگویند. این شرکت به ما گفت که این جدا از بهروزرس،های اصلی Google است. با این وجود، گوگل اضافه کرد که توصیهای که در ابتدا برای بهروزرس،های اصلی ارائه کرده بود، «درباره تولید محتوای با کیفیت برای آنها نیز در اینجا مرتبط است». علاوه بر این توصیه، گوگل راهنمایی های بیشتری را برای این به روز رس، ارائه کرد.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر وب سایت شما محتوای بررسی محصول را ارائه می دهد، می خواهید رتبه بندی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا تحت تأثیر قرار گرفته اید یا خیر. آیا ترافیک ارگ،ک Google شما بهبود یافته، کاهش یافته یا ثابت مانده است؟
در درازمدت، میخواهید اطمینان حاصل کنید که در آینده، جزئیات و تلاش بیشتری را برای محتوای بررسی محصول خود به کار میگیرید تا منحصر به فرد باشد و از رقبای وب متمایز شود.
همچنین، افرادی که تحت تأثیر بهروزرس،های اصلی قبلی قرار گرفتهاند، ممکن است با این بهروزرس، بررسیهای محصول در فوریه 2023 پاداش دریافت کنند.
منبع: https://searchengineland.com/google-releases-february-2023-،uct-reviews-update-393426