13 پیشرفت جستجوی محلی که باید از سه ماهه اول 2023 درباره آنها بدانید


نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات Moz را منع، نکند.

بلوک های ساختم، چوبی روی نقشه

آیا می تو،د باور کنید که ما قبلاً سه ماهه اول سال جدید را به سرعت پشت سر گذاشته ایم؟ خیلی اتفاق افتاده است، و با توجه به استقبال گرمی که این بررسی فصلی جستجوی محلی نوپا در سال 2022 دریافت کرد، امسال این مجموعه را ادامه خواهم داد. ممنون که خواننده هستید بیایید مستقیماً به جالب ترین چیزهای جدیدی که در سه ماه اول سال 2023 دیده ایم شیرجه بزنیم!

عامل رتبه بندی جستجوی محلی جدید!

توییت جوی هاوکینز نشان می‌دهد که ،ب‌وکاری که خدمات از پیش تعریف‌شده نمایه ،ب‌وکار Google را پیاده‌سازی کرده است، در رتبه‌بندی قابل توجهی قرار گرفته است.

جوی هاوکینز و تیم Sterling Sky او کشف ،د چیزی واقعا جدید این فوریه: انتخاب خدمات از پیش تعریف شده Google Business Profiles از لیستی که Google ارائه می دهد برخی از دسته های ،ب و کار می تواند داشته باشد تاثیر مثبت فوق العاده ای بر رتبه بندی بسته های محلی. تیم رویایی Joy در حال کار است تا ببیند آیا خدمات نوشته شده سفارشی تأثیر مشابهی دارند یا خیر. در حال حاضر، اگر گوگل در رابط NMX شما گزینه ای از سرویس های آماده (که نباید با مناطق خدماتی اشتباه گرفته شود) را به شما نشان می دهد و به ،ب و کار شما مربوط می شود، حتما آنها را اضافه کنید! بر اساس شمارش من، این فاکتورها را تا 5 پوند پوند به ما می رساند که ما قویاً معتقدیم به طور مستقیم بر رتبه تأثیر می گذارد: ،وان، URL، دسته ها، نظرات، و اکنون، خدمات از پیش تعریف شده.

ABC های… ABC

صفحه اصلی Apple Business Connect که کارت‌های مکان تجاری را در تلفن‌های همراه نشان می‌دهد.

در اخبار میوه های کروی ترد، اپل Apple Business Connect را راه اندازی کرد تا ،ب و کارهای محلی را آسان تر کند تا بتوانند روی نقشه قرار بگیرند، زیرا، مطمئنا، شما می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید. 137 میلیون کاربر آیفون. مایک بلومنتال دارد بهترین نوشتن در مورد ویژگی های جدید ABC، و مشتریان Moz Local یک ضربه جمعی به پشت می کنند زیرا اطلاعات آنها در حال حاضر بدون دردسر در Apple Maps توزیع شده است. من امیدوارم که به زودی ستونی در راه اندازی اپل منتشر شود، اما در این میان، سئوکاران محلی این را به ،وان یک سیگنال دیگر (در میان همه هیاهوی چت هوش مصنوعی) می بینند که ممکن است چند شکاف فرصت رقابتی در یکپارچگی محلی گوگل وجود داشته باشد. . ،ب حتی یک امتیاز دور از سهم بازار گوگل می تواند ارزش پول زیادی داشته باشد و این زمان جالبی در جستجو است.

BBB به ،وان منبع قابل اعتماد در عیب یابی

توییت بن فیشر که نشان می دهد گوگل از شما لینک BBB را در فرم عیب یابی می خواهد.

در سایر ،اوین مخفف، استفان سومبوراک و بن فیشر گوگل را مشاهده کرد که در یکی از فرم های کمکی خود، لینکی به فهرست BBB شما درخواست می کند. ممکن است هنگام گزارش مشکلات لیست خود با این مشکل مواجه شوید و نیاز داشته باشید که خود را در سایت Better Business Bureau پیدا کنید. Better Business Bureau دارد همیشه مطبوعات خوبی به دست نیاورده اند در حلقه های جستجوی محلی، اما این حرکت گوگل نشان می دهد که آنها به وضوح به سازمان قدیمی اعتماد دارند. ممکن است زمان خوبی باشد تا ببینید در آنجا چگونه رتبه‌بندی می‌کنید.

محصولات GBP در نتایج ،ید Google

توییت کولان نیلسن که نشان می‌دهد محصولات نمایه ،ب‌وکار Google که به صورت دستی اضافه شده‌اند در Google S،pping نمایش داده می‌شوند.

در ابتدا، عدم قطعیت در مورد اینکه آیا این یک ویژگی جدید است یا خیر وجود داشت کولان نیلسن آن را دیدم، اما با توجه به “عجب” جامعه محلی سئو، بری شوارتز نوشته ای انجام داد در این پدیده محصولاتی که به صورت دستی به نمایه های ،ب و کار Google اضافه شده اند در واسط ،ید بزرگ موتور جستجو نمایش داده می شوند. در گذشته، من فقط محصولات اضافه شده از طریق Merchant Center را دیده بودم که به این شکل ظاهر می شدند. ارتباط موجودی‌های محلی همچنان یک مانع بزرگ برای ،ب‌وکارهای مستقل است، و این تغییر از سوی Google انگیزه خوبی است تا مطمئن شوید که محصولات را با کمک، در صورت نیاز، از طریق آموزش مفید من، به نمایه‌های ،ب‌وکار Google خود اضافه می‌کنید.

شلفی در نیویورک مشاهده شد

بسته محلی برای جستجو

در ماه مارس، زم، که در مورد ایده جالب قفسه‌ها نوشتم (ع،‌هایی از قفسه‌های فروشگاه که برای نمایش وسعت موجودی خود در پوند آپلود می‌کنید)، هنوز ندیده بودم که گوگل تصاویر سه‌تایی را تغییر دهد تا آنها را بر اساس زبان جستجوی من به نمایش بگذارد. آفرین به مایک بلومنتال برای گرفتن یک نمونه زنده از این رفتار برای “backpacks nyc” و توجه داشته باشید که تصاویر بسته محلی محصولات زیادی را به جای یک مورد نشان می دهد. من هنوز چنین چیزی را در مناطق ساحلی غربی خود نمی بینم، اما اکنون حتی بیشتر متقاعد شده ام که مشاغل محلی باید قفسه بندی کنند.

قدرت نمایه NMX باعث می شود کمی احساس ضعف کنیم

دارن شاو از تجربه بازرگان جدید ع، می گیرد و معیار قدرت نمایه جدید را برجسته می کند.  او ابراز ناامیدی می کند که این واقعاً فقط یک پیشنهاد برای پرداخت برای تبلیغات گوگل است.

توییت دارن شاو بی‌درنگ یافتن یک ویژگی جدید تجربه تجاری جدید را به تصویر می‌کشد… فقط برای کشف آن، به نظر می‌رسد ابزاری برای فروش Google Ads باشد. ظاهراً برای به دست آوردن امتیاز قوی نمایه، باید هزینه پرداخت کنید. کولان نیلسن به طور کامل ناهنجاری هایی را که برای آژانس ها در نتیجه این اولین اتفاق می افتد، خلاصه می کند:

کولان نیلسن می‌گوید آژانس او ​​به مشتریان نگران می‌گوید که ویژگی قدرت نمایه را نادیده بگیرند.

عرضه NMX توسط Google محبوبیتی نداشت، و نمی‌دانم چگونه بر تعامل مالک ،ب‌وکار محلی با محصول محلی تأثیر می‌گذارد، اما اگر این معیار به منظور ایجاد تعهد بیشتر از سوی کاربران برای تکمیل نمایه‌های رایگانشان باشد، ،یب آن عجیب است. آن را با یک محصول پولی. شاه ماهی قرمز، راه پامچال، طعمه و سوئیچ، گامون و اسفناج؟ اگر آژانس‌ها به مشتریان خود بگویند که این «ویژگی» را نادیده بگیرند، به سختی موفقیت درخش، حاصل می‌شود. و صحبت از چیزهایی که زم، رایگان بودند…

تبلیغات خدمات محلی: چیزهای زیادی در حال انجام است

صفحه اصلی تبلیغات خدمات محلی

مت کاسدی نوشت یک مقاله عالی در LocalU درباره واجد شرایط شدن دندانپزشکان برای «پرداخت برای بازی» از طریق LSA. اگر در حال بازاریابی یک روش جدید یا کمک به یک شرکت برای رقابت در یک بازار متراکم هستید، می تو،د دید مورد نیاز برای پر ، فهرست بیماران را ،یداری کنید. در یک نگاه، این خبر خوبی به نظر می‌رسد، اما بخشی از حماسه ادامه‌دار دیده شدن ،ب‌وکارهای محلی کمتر «رایگان» در خانه Google است. در نهایت شمارش، 70 دسته‌ها برای LSA واجد شرایط شده‌اند و گوگل به اضافه ، آن به لیست ادامه می‌دهد.

LSA فقط یک فاجعه بودجه برای SMB های کم بودجه نیست، بلکه بستری است هر،مه بسیار نگران کننده. همانطور که دوستان من در NearMedia در مقاله قبلی اشاره ،د، ا،امات بررسی LSA وسوسه‌ای برای مشارکت در هر،مه‌های مرور است، و هم ،ب‌وکارهای جعلی و هم محتوای بررسی جعلی در نهایت توسط Google در این برنامه توصیه می‌شوند. اگر می‌خواهید برای سرنخ‌ها به گوگل پول بپردازید، لطفاً بخو،د قطعه هشدار دهنده بن فیشر در مورد آربیتراژ و هر،مه LSA، با نمونه هایی در دنیای واقعی از برخی تبلیغات بسیار فریبنده کامل می شود. در این مرحله، من به «ضمانت» Google بیشتر از بسته‌های محلی اعتماد ندارم… فقط تقلب زیادی دیده‌ام که نمی‌توانم وانمود کنم که چنین محتوایی به طور ی،ان قابل اعتماد است. نمی توان گفت که گوگل تلاش هایی انجام نمی دهد، از جمله:

ترمزهای اضطراری در هنگام حملات اسپم

اسکرین شات از سند Google که محدودیت‌های پست جدید را مشخص می‌کند

یکی دیگر از دف کلاهک به کولان نیلسن برای اشتراک گذاری یک سند جدید گوگل توضیح اینکه چرا و چگونه ممکن است محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) از جمله بررسی‌ها، تصاویر و ویدیوها را در حین افزایش رفتارهای ممنوعه به حالت تعلیق درآورند. به ،وان مثال، اگر یک ،ب و کار به اخبار بحث برانگیز اصلی تبدیل شود و شروع به دریافت تعداد زیادی بررسی از غیرمشتریان کند، Google می تواند برای مدتی از برند (و کیفیت شاخص) دفاع کند، ترمز اضطراری را بکشد.

این قابلیت جدید نیست، اما مستندات این عمل قابل توجه است. مشکل این است که هیچ تضمینی وجود ندارد که Google از شما در برابر حمله هر،مه محافظت کند. به یاد داشته باشید که هر،مه نقد ممکن است همیشه شامل یک دسته از نظرات منفی آشکار نباشد. تاکتیک فرسایشی وجود دارد که برای کاهش رتبه بندی 5 ستاره یک ،ب و کار، تعداد زیادی بررسی 4 ستاره ارائه می شود، و ترفند دیگری که اخیراً با آن مواجه شدم، ارسال کننده های هر،مه در ابتدا یک بررسی با ستاره بالا را ، ،د و سپس یواشکی آن را به یک ستاره کم تغییر دادند. یکی اگر این کار را خیلی وقت گیر می د،د، همه دلایل خوبی برای نظارت مستمر بررسی های خود دارید، با استفاده از نرم افزار. و آماده باشید تا با این کار سریع عمل کنید آموزش گام به گام مایک بلومنتال اگر ،ب و کار شما ،اب شده است

دو پیمانه توجیه آبدار

دامیان رولیسون یک بسته محلی را ضبط می کند که در آن لیست ها به جای توجیه معمولی، دو توجیه دارند.

دامیان رولیسون اخبار بهتری را در مورد UGC در این سه ماهه به ما می‌رساند، به شکل توجیهات تجاری محلی دوگانه (که برخی از بررسی‌ها ناشی می‌شوند) که در فهرست‌ها ظاهر می‌شوند. توجیه‌ها، تکه‌های متنی هستند که فهرست‌های ،ب‌وکار محلی را تزئین می‌کنند، مانند «تمام خانواده من از آنها برای تعمیر خودرو استفاده می‌کنند»، که در بالا نشان داده شده است.

در ستون 2021 خود، «توجیه‌های محلی» یک معامله بزرگ است و شما می‌تو،د بر آن‌ها تأثیر بگذارید، انواع مختلفی از توجیه‌هایی را که دیدم، از جمله بررسی‌ها، وب‌سایت‌ها، پست‌ها، خدمات، منوها، موجودی و فروخته شده در اینجا مستند کردم. در آن زمان اما تمام توجیهاتی که در مطالعه ام با آن مواجه شدم مجرد بود. یافته دامیان هیجان‌انگیز است زیرا فضای زیادی روی صفحه نمایش داده می‌شود که به توجیهی مضاعف داده می‌شود، با گام‌های تبدیل دوگانه‌اش. آیا اخیراً یک پست Google نوشته اید (در واقع، اکنون به طور گیج کننده ای به آنها “به روز رس،” می گویند، بنابراین آیا اخیراً GBP خود را با یک به روز رس، به روز کرده اید؟). اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که آنها را به دست آورید، توجیهات مضاعف ارزش تلاش را دارد.

نماهای همه جانبه برای ساختمان های بزرگ

نمای فراگیر جدید گوگل در Google Maps نمای هوایی از ساختمان های بزرگی مانند موزه گتی در لس آنجلس را نشان می دهد.

وقتی بچه بودم، خانواده ام یک کتاب میز قهوه داشت به نام بالاتر از لندن که ع، های هوایی از کاپیتول را به نمایش گذاشت. اکنون، همه و پسر عموی خود می توانند برای دریافت این نوع ع، ها یک پهپاد ب،ند، اما دوستداران چیزهای جدید از این توییت قدرد، خواهند کرد. پاره شده از 360 Map View که گوگل سپس از آن به ،وان “نمای همه جانبه” در خاطره انگیزشان صحبت کرد اطلاعیه پاریس. جستجوی موزه گتی در لس آنجلس در Google Maps به من نشان داد که بسیاری از ساختمان‌های بزرگ در این منطقه چنین رفتاری دارند. اگر ،ب‌وکار محلی شما در یک بنای شاخص قرار دارد، می‌تو،د منظره این عقاب را از محل کار خود ببینید.

در اخبار غیر گوگل

تصویری از گزارش اصلی موسسه اتکای محلی در مورد تأثیرات منفی فروشگاه‌های دلار.

Yelp واقعاً اخیراً برای رقابت با Google برای اشتراک فکر محلی تلاش کرده است، اما همکاران در نزدیک رسانه توجه من را جلب کرد یک گزارش جدید بر اساس تحقیقات دفتر ملی اقتصاد، رستوران‌هایی که در فهرست Yelp قرار می‌گیرند 5 درصد افزایش فروش داشته‌اند. در واقع، حتی اگر اولین بررسی‌های شما عالی نباشد، باز هم در رستوران‌ها با مشکل مواجه می‌شوید. ،ب و کار رستوران سخت است و این 5 درصد می تواند به م،ای بسیار خوبی باشد.

در واقع، موفقیت همیشه چالش بزرگی برای تقریباً هر ،ب‌وکار محلی است، و این من را به آ،ین نکته‌ام می‌رساند: گزارش جدید و خواندنی از مؤسسه اتکا به خود محلی در مورد تاثیر فروشگاه های دلار در ایالات متحده. من مقالات بی‌شماری را در چند سال گذشته از شهرها و شهرهایی خوانده‌ام که در آن‌ها فروشگاه‌های دلار جایگزین انواع مختلف محلی شده‌اند و ،نان آن با غذای تازه، دستمزدهای ناگوار و از دست دادن هویت جامعه گیر کرده‌اند. در سال 2022، تقریباً نیمی از ،ب‌وکارهایی که در ایالات متحده افتتاح شدند، نوعی فروشگاه دلار بودند – رقمی بی‌سابقه، و این نمونه‌هایی از رقابت به سمت پایین، دقیقاً برع، آن چیزی هستند که ،ب‌وکارهای مستقل برای ایجاد آن بسیار تلاش می‌کنند.

من گفتم این اخبار غیر Google است، اما من به نمایه های ،ب و کار Google به ،وان برخی از بهترین زره هایی که یک مالک SMB می تواند در مبارزه با استانداردهای پایین زندگی در سراسر کشور داشته باشد، می بینم. از نمایه‌ها و وب‌سایت‌تان و رسانه‌های اجتماعی‌تان استفاده کنید تا بفهمید ،ب‌وکارتان منحصربه‌فرد، محلی، اخلاقی، سبز، متعلق به خانواده است، و یک مشارکت‌کننده کلیدی در بومی‌گرایی اقتصادی است که تفاوت بین یک مکان خوب را ایجاد می‌کند. زندگی و مک، دشوار برای بودن ادامه دهید، و من برای شما در Q2 روت خواهم کرد!




منبع: https://moz.com/blog/local-search-developments-q1-2023