21 استراتژی بازاریابی جمعه سیاه برای به حداکثر رساندن سود خود


جمعه سیاه، روز بعد از روز شکرگزاری در ایالات متحده، آغاز رسمی فصل ،ید تعطیلات است. به طور سنتی، این یک رویداد ،ید آجری بود، با جمعیتی که برای تخفیف‌های شدید به فروشگاه‌ها هجوم می‌آوردند و باعث فروش تعطیلات می‌شد.

امروز جمعه سیاه (BF) و دوشنبه سایبری (CM) فرصت هایی را برای برندهای تجارت الکترونیک برای افزایش فروش و جذب مشتریان جه، ارائه می دهند.

برای ،ده‌فروشان آنلاین، این فصل به م،ای اولویت دادن به استراتژی‌های بازاریابی جمعه سیاه با تأثیر بالا، با قیمت‌های تخفیف‌خورده و معاملات انحصاری است که مصرف‌کنندگان نمی‌توانند در برابر آن مقاومت کنند.

برای ،یداران، انتظار هر ساله افزایش می یابد، زیرا آنها به امید به دست آوردن بهترین معاملات جمعه سیاه و ،ب امتیازهای بزرگ در مارک های مورد علاقه خود، پس انداز می کنند.


منبع: https://moz.com/blog/black-friday-marketing-strategies