3 تصور غلط جستجو در مورد بازاریابی وابسته از بین رفت


بخش بزرگی از کار من آموزش بازاریابان جستجوگر در مورد پتانسیل رشد با بازاریابی وابسته است. من با تصورات نادرست مکرری مواجه می شوم که ممکن است خودتان داشته باشید:

  • وابسته، انتساب را آدمخوار می کند.
  • شرکت وابسته، کلیک‌ها را از ویژگی‌های برند می‌دزدد و CPC را بالا می‌برد.
  • کوپن های وابسته بدون افزودن ارزش افزایشی به حاشیه بریده می شوند.

اگر هر یک از آن‌ها آشنا به نظر می‌رسند، من خوشحالم که می‌توانم کانالی را روشن کنم که می‌تواند به شما کمک کند سهم بازار را به دست آورید و رشد فزاینده (و سودآور) را در زم، که همه این کانال‌ها در بالاترین حد هستند، هدایت کنید.

بیایید یک به یک به افسانه های بالا بپردازیم.

تصور اشتباه 1: شرکت های وابسته کلیک های برند را می دزدند و CPC را بالا می برند

این بزرگترین و فوری ترین مانعی است که من تمایل دارم با بازاریابان جستجو شناسایی کنم، بنابراین مکان خوبی برای شروع است. بازاریابان جستجو تمایل دارند پیوندهای وابسته را به ،وان دشمن، ببینند که CPC را در کلمات کلیدی رقابتی افزایش می دهند.

واقعیت

چند راه برای از بین بردن این باور غلط وجود دارد:

از دیدگاه پرداخت شده، تیم های وابسته می توانند و باید مایل به همکاری با شرکای جستجوی پولی خود باشند تا اقداماتی را انجام دهند تا هر دو طرف را راضی نگه دارند.

این اغلب زم، شروع می شود که تیم وابسته به تیم جستجوی پولی لیستی از عباراتی را ارائه می دهد که بر اساس آن می توانند هر یک از سه اقدام را انجام دهند:

  • شرایط استفاده وابسته را تأیید کنید.
  • شرایط را علامت گذاری کنید که در آن تیم وابسته می خواهد سقف پیشنهادی را اعمال کند که باعث افزایش هزینه ها نمی شود.
  • شرایط را به طور کلی از لیست وابسته حذف کنید.

هنگامی که تیم‌ها با آن استراتژی هماهنگ می‌شوند، تیم‌های جستجو اغلب متوجه می‌شوند که کنترل بیشتری نسبت به آنچه قبلاً تصور می‌،د دارند، و اغلب آسان‌تر است که روی هدف مش، همکاری کنند: افزایش سهم بازار از طریق رویکرد استراتژیک به SERP.

چیزی که ما اغلب متوجه می‌شویم این است که فرصت‌های زیادی برای همکاری با شرکای وابسته وجود دارد که با شرایطی مانند {نام تجاری + کد تبلیغاتی} مناقصه می‌دهند که ممکن است خود برندها برای آن مناقصه نداشته باشند – یا در حال مناقصه هستند اما در رتبه پایین‌تر از یک ،ده‌فروش یا رقیب قرار دارند. (به ،وان مثال، یک برند آرایشی ممکن است توسط Sep،ra پیشی بگیرد).

در این شرایط، لینک‌های وابسته می‌توانند با فهرست‌های برند برای ادعای مالکیت و سهم بازار اضافی همکاری کنند. هنگامی که برندها ترجیح می دهند (که اغلب اینطور است)، تیم وابسته می تواند اطمینان حاصل کند که پیوند آنها، چه به یک صفحه وابسته یا کوپن، در نهایت به دارایی برند بازگردد.

این پویایی، به‌ویژه زم، که نام تجاری با مجوزها و/یا سقف‌های پیشنهادی سنجیده شده باشد، به این م،ی است که وابسته و جستجو به‌،وان یک پشت سر هم قدرتمند عمل می‌کنند (و پیوند وابسته اغلب CPA کمتری نسبت به پیوند برند برای راه‌اندازی ،ب می‌کند).

وابسته به SERP ها

از دیدگاه ارگ،ک، فرصت های زیادی برای استفاده از شرکت های وابسته برای جلب مشارکت برندها با شرایط غیر نام تجاری وجود دارد که در غیر این صورت ممکن است در آنها رقابتی نباشند.

تیم‌های وابسته باید از همکاران برند خود فهرستی از عبارات جستجوی غیر برند را بخواهند تا بتوانند شرکای مربوطه را برای کمک به جلب توجه برند تهیه کنند.

به ،وان مثال، به دنبال مثال آرایش، یک برند ممکن است بخواهد اصطلاح “بهترین رژ لب” را جلب کند. در آن صورت، تیم وابسته به ناشر، که برای آن اصطلاح رتبه بالایی دارند، مانند Condé Nast و Women’s Health تماس می‌گیرد و به آنها کمیسیون پیشنهاد می‌کند تا برند را در مقالات مرتبط گنجانده شود (به ،وان مثال، «بهترین برندهای رژ لب برای ارائه کریسمس!»). ، با پیوندهایی که به سایت برند منتهی می شوند.

فهرست وابسته

ترس از اینکه لینک‌های وابسته کلیک‌های برند را از بین ببرند، می‌تواند برای برندهای D2C که به ،ده‌فروشان یا بازارها گسترش نیافته‌اند، شایستگی داشته باشد.

اگر برند شما کاملاً D2C نیست، مثال برند آرایشی را در نظر بگیرید و به خاطر داشته باشید که مصرف‌کنندگ، که با یک برند آشنا هستند احتمالاً چیزهایی مانند «بهترین معاملات {،nd}» یا «تخفیف {،nd} {،uct}» را جستجو می‌کنند.

استفاده از فهرست‌های وابسته که به سایت شما پیوند می‌دهند به شرکت‌هایی مانند Sep،ra در SERP کمک می‌کند تا فروش و اطلاعات مهم مشتری را که همراه با آن است، دریافت کنید.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


تصور نادرست 2: وابسته، انتساب جستجو را آدمخوار می کند

بدیهی است که تیم های جستجو اه، خاص خود را دارند و تیم های وابسته نیز همینطور.

تیم‌های جستجو نمی‌خواهند که شرکت‌های وابسته اعتباری برای رشدی که در ایجاد آن نقش داشتند، بگیرند، که منطقی است.

واقعیت

در سمت نمایندگی، یک تیم وابسته می‌تواند به مشتریان گزارش‌هایی در مورد انتساب ارائه دهد و بر اساس جایی که تراکنش در سفر مشتری قرار می‌گیرد، تصمیم بگیرد که اعتبار به کجا برسد.

از طریق شبکه‌های وابسته پیشرو در صنعت، فناوری‌هایی وجود دارند که به تیم‌های وابسته اجازه می‌دهند تا روش‌هایی را برای اعتباردهی من، کانال‌های ترجیحی مانند جستجو پیاده‌سازی کنند. این تضمین می‌کند که اگر مشتری تحت تأثیر تلاش‌های جستجو قرار گرفته باشد، شرکت وابسته اعتباری دریافت نمی‌کند.

تصور اشتباه 3: برنامه های وابسته بدون افزودن ارزش افزایشی به حاشیه بریده می شوند

من همیشه با این یکی مواجه می‌شوم، بیشتر از سوی بازاریاب‌هایی که با طیف کامل قابلیت‌های شرکت وابسته آشنا نیستند.

برخی فکر می‌کنند که وابسته فقط سایت‌های کوپنی هستند که حاشیه را از تبدیل‌هایی که به هر حال قرار بود اتفاق بیفتند، کاهش می‌دهند.

واقعیت

افزایش به م،ای چیزهای متفاوتی برای برندهای مختلف است – برخی از برندها فکر می کنند که فقط مشتریان جدید هستند – اما من ترجیح می دهم آن را به ،وان “ارزشی که در غیر این صورت متوجه نمی شد” تعریف کنم.

برای ارزیابی افزایش، من به سفر مشتری به طور کلی نگاه می کنم:

  • مشتریان اولین بار برند را از کجا کشف ،د؟
  • آنها با چه کانال ها/ناشر، تعامل داشتند؟
  • آیا اشتراکات و سازگاری در سراسر وجود دارد؟

به ،وان مثال، اگر Retail Me Not (یک شریک کوپن وابسته محبوب) در 95٪ مواقع آ،ین لمس باشد، احتمالاً افزایش زیادی ارائه نمی دهد.

در این مثال، و برای هر شرکای پایین قیف که از الگوی ی،، پیروی می‌کنند، تیم‌های وابسته به سادگی تصمیم می‌گیرند که بر اساس ارزشی که در ارزیابی سفر مشتری تعیین کرده‌اند، چه چیزی به آن شرکا بپردازند.

به عبارت دیگر، اگر افزایش زیادی وجود نداشته باشد، بازاریاب های وابسته خوب هزینه زیادی برای این نتایج نخواهند پرداخت.

همچنین داستان بسیار بیشتر از انتهای قیف است (این چیزی است که بسیاری از بازاریابان با شنیدن “وابسته” به آن فکر می کنند).

حقیقت این است که وابسته می‌تواند یک کانال فوق‌العاده فوق‌العاده باشد که کاربران جدید را وارد سفر ،ید شما کند. و زمان کشف تا تبدیل را کوتاه می کند.

ما در مورد ناشران وابسته مانند Condé Nast و اینکه چگونه می توانند به افزایش نفوذ شما در عبارات جستجوی پولی و ارگ،ک کمک کنند، صحبت کرده ایم.

برای بسیاری از مشتریان، مقالاتی که برند شما را نشان می دهند عبارتند از:

  • یک معرفی عالی از یک منبع قابل اعتماد. (اطلاع)
  • ارتقای شهرت شما (توجه)
  • یادآوری برای امتحان یک محصول فهرست نهایی. (تبدیل)
  • یا نقطه تماس دیگر، اعتبارسنجی با کاربر قبلی. (نگهداری)

بله، آن مقالات همچنین رقبای شما را نشان می دهند، که دلیل دیگری برای مشارکت شماست.

یک اخطار بزرگ

اگر من کلاه وابسته خود را به طور مؤثر بر سر گذاشته باشم، ممکن است متقاعد شوید که به کانال فرصت دهید.

اگر چنین است، بد،د که شرکا و آژانس‌های وابسته می‌توانند از نظر کیفیت و تن، بسیار متفاوت باشند – حتی بیشتر از کانال‌های دیگر، با توجه به اینکه بسیاری از آن‌ها هنوز دستی هستند و به شدت بر اساس روابط هستند.

اطمینان حاصل کنید که شاخص های کلیدی عملکرد، ساختارهای هزینه، سیستم های انتساب و اه، ،ب و کار شما با قابلیت های شرکای وابسته شما همسو هستند قبل از شروع به کار.

با کمی تکالیف و توافق‌های من،، حدس من این است که وابسته به یک گزینه رشد باارزش و کم خطر است که به شما اجازه می‌دهد در شرایط سخت اقتصادی، نسبت به رقبای آزمایشی‌تر پیشی بگیرید.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/search-misconceptions-affiliate-marketing-debunked-392756