چگونه مطمئن می شوید که تیم سئوی شما روی فعالیت هایی کار می کند که بیشترین تأثیر را بر اه، شما داشته باشد؟ آیا تا به حال اه،ی را تعیین کرده اید که یک یا دو ماه بعد متوجه شوید که هیچ ، پیشرفت را پیگیری نکرده است؟ آیا تا به حال به پایان یک سال رسیده اید و احساس کرده اید که هیچ پیشرفتی در اه، رشد ارگ،ک خود نداشته اید؟ همچنین، آیا رشد ارگ،ک تنها هدف قابل اندازه گیری است؟
در این وبینار، کریگ برادفورد، مدیر اجرایی SearchPilot، به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از چارچوب 4 رشته اجرا (4DX) اه، بهتری را تعیین کرده و به آنها برسید.
ثبت نام امروز برای “با این 4 رشته برای تیم های سئو عملکرد را افزایش دهید.” ارائه شده توسط SearchPilot.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و مدرک لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.
منبع: https://searchengineland.com/webinar-disciplines-for-seo-teams-to-drive-performance-392551