نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منع، کننده نظرات Moz نباشد.
پترا تجربه زیادی در صحبت با تصمیم گیرندگان سطح C در مورد مشکلات تجاری آنها و تبدیل آنها به راه حل های SEO دارد. بنابراین در اپیزود امروز جمعه تخته سفید، او شما را با ملاحظات اصلی که باید هنگام توضیح ارزش کار خود به آنها توجه کنید، آشنا می کند: تعهد، نگر، ها و اعتراضات، وضعیت در مقابل هدف، و اولویت بندی.
روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!
رونویسی ویدیو
سلام، من پترا کیس هرکزگ هستم و به پنج نکته کلیدی برای ،ید سئو در روز جمعه به تخته سفید خوش آمدید. من یک مهندس سئو و راه حل هستم، به این م،ی که می توانم با تصمیم گیرندگان سطح C در مورد مشکلات تجاری آنها صحبت کنم و آنها را به راه حل های SEO ترجمه کنم. امروز، شما را با پنج ملاحظات کلیدی آشنا خواهم کرد که عبارتند از: مخاطب، تعهد، نگر، ها و اعتراضات، وضعیت در مقابل هدف و اولویت بندی. ما در مورد مشکلات رایج و مواردی که باید به آنها توجه کنید صحبت خواهیم کرد و چگونه می تو،د مطمئن شوید که این فرآیند را بهینه می کنید تا بتو،د در زمان صرفه جویی کنید و کاری را که بهترین انجام می دهید انجام دهید و زمان بیشتری را برای اجرای استراتژی سئو خود صرف کنید.
بنابراین برای شروع با مخاطب، اولین چیزی که می خواهید بفهمید این است که با چه ،ی صحبت می کنید. میخواهید مطمئن شوید که سهامداران کلیدی، تصمیمگیرندگان و همچنین مسدودکنندهها را شناسایی میکنید، زیرا چالش اینجاست که گاهی اوقات ممکن است با افراد من، صحبت نکنید یا روند درست را دنبال نکنید. بنابراین ممکن است از مسدود کننده ها عبور کنید، مستقیماً به سراغ تصمیم گیرندگان بروید، که باعث ناراحتی مردم می شود، یا ممکن است در ابتدای کار سهامداران مربوطه را درگیر نکنید. بنابراین آنچه که باید در اینجا در نظر بگیرید این است که چه ،ی و چه زم، در آن شرکت کنید. راه حل در اینجا این است که شما می خواهید رابطه ایجاد کنید تا مطمئن شوید که ذینفعان و مسدود کننده ها و تصمیم گیرندگان به شما اعتماد دارند و می خواهید مطمئن شوید که فرآیند پیگیری آن را همانطور که باید در ،ب و کار کاملاً درک کرده اید.
مورد بعدی تعهد است. بنابراین با تعهد، باید مطمئن شوید که وقتی ،ید میکنید، تشخیص میدهید که ،ید واقعی یا تقلبی دریافت میکنید. ،ید جعلی زم، است که شما یک بله دریافت می کنید، اما بدون تعهد آن را دریافت می کنید. ما اغلب تمایل داریم این کار را بدون اینکه متوجه باشیم با فشار دادن به یک بله، با پرسیدن سؤالاتی که هیچ گزینه دیگری ارائه نمی دهند، انجام دهیم. بنابراین می تو،د مواردی مانند این را بپرسید: آیا می خواهید محتوای شما رتبه بندی و تبدیل بهتری داشته باشد؟ یا می خواهید ترافیک بیشتری داشته باشید؟ اینها واقعاً سؤالاتی نیستند، و کاری که در واقع انجام می دهید این است که به روابط آسیب می زنید، به این م،ی که در چرخه ای قرار می گیرید که در آن نمی تو،د آنچه را که واقعاً می خواستید به دست آورید، اجرا کنید، زیرا هیچ پاسخگویی واقعی در سطح اجرا وجود ندارد. . بنابراین در اینجا شما می خواهید تفکر انتقادی را به کار ببرید، به این م،ی که باید واقعاً در مورد اینکه چگونه به آن بله می رسید شک داشته باشید.
این ما را به نقطه بعدی، نگر،ها و اعتراضها سوق میدهد، زیرا باید مطمئن شوید که زودتر به این موارد رسیدگی کردهاید. بنابراین مشکل رایج در اینجا سوگیری تأیید ما است زیرا سوگیری تأیید ما واقعاً ما را به شروع یک تحقیق سوق می دهد. فرض کنید در حال فکر ، به یک پروژه سئوی محلی یا یک پروژه سئو فنی هستید تا به موارد استفاده ای که حرف شما را ثابت می کند نگاه کنید. اما کاری که شما انجام میدهید، زم، که این کار را انجام میدهید، این است که فراموش میکنید که ممکن است نگر،ها و اعتراضهایی از سوی ذینفعان مختلف و تیمهای مختلف وجود داشته باشد. بنابراین روشی که می تو،د در مورد این موضوع فکر کنید این است که می خواهید درگیر درگیری سالم باشید. میخواهید مطمئن شوید که تحقیقات خود را با این ایده انجام میدهید که از این نگر،ها و اعتراضها جلوگیری کنید و سؤالاتی از این قبیل بپرسید: خوب، اگر این پروژه بسیار مهم است، چرا قبلاً انجام نشده است؟ سوالاتی که سایر ذینفعان می توانند با تغییرات در وب سایت مطرح کنند، چیست، چگونه می تواند بر تیم های دیگر تأثیر بگذارد؟ اگر مثلا یک ابزار جدید معرفی کنیم، آیا برای تیم های مربوطه آموزش هایی لازم است؟ بنابراین میخواهید مطمئن شوید که متوجه میشوید چه نوع نگر،هایی ممکن است به وجود بیاید تا بتو،د واقعاً راحت و مطمئن باشید وقتی در مورد آنها صحبت میکنید و به آنها رسیدگی میکنید و آنها را مطرح میکنید.
این ما را به نقطه بعدی هدایت می کند که موقعیت در مقابل هدف است. بنابراین دلیل واقعی شما برای تلاش برای ،ید یک استراتژی، پروژه یا ایده سئو چیست؟ چه چیزی آن را هدایت می کند؟ زیرا شما واقعاً می خواهید مطمئن شوید که هدف آن است که آن را به جای منیت شما هدایت می کند، به همین دلیل است که باید با خودتان بررسی کنید. راه حل واقعی در اینجا این است که شما می خواهید در مورد شاخص های کلیدی عملکرد SEO خود فکر کنید و آنها را به نیازهای کلی ،ب و کار متصل کنید، زیرا در آن زمان می تو،د به یک سطح کل نگر نگاه کنید و به این فکر کنید که چگونه استراتژی واقعی شما به جای وضعیت، هدف را هدایت می کند، که ما را به سمت خود هدایت می کند. نکته آ، که اولویت بندی است. زیرا اگر همه چیز مهم است، پس هیچ چیز مهم نیست. م،ی آن این است که اگر به یکباره روی همه چیز تمرکز کنید، این احتمال وجود دارد که هیچ کاری انجام نشود.
بنابراین در اینجا شما در واقع می خواهید از یک چارچوب اولویت بندی استفاده کنید. بنابراین می تو،د به چارچوب اولویت بندی مورد علاقه خود بروید. چیزهایی مانند ICE وجود دارد که بر تاثیر، اطمینان و تلاش لازم برای اجرای راه حل شما تمرکز دارد. اما احتمالاً میخواهید معیاری را نیز در مورد احتمال و شانس دریافت ،ید واقعی از رهبری خود اضافه کنید تا مطمئن شوید که زمان زیادی را برای اجرای ایدهها و استراتژی خود تلف نمیکنید.
امیدوارم این جلسه برای شما مفید بوده باشد، و امیدوارم بتو،د برخی از آنها را برای بهینه سازی فرآیند ،ید سئوی خود تطبیق دهید، به این م،ی که اکنون زمان بیشتری برای اجرای استراتژی سئوی خود خواهید داشت.
رونویسی ویدئو توسط S،chpad.com
منبع: https://moz.com/blog/winning-،yin-whiteboard-friday