Pinterest به،وان بخشی از استراتژی رشد خود، بهشدت به سمت ویدیوهای قابل ،ید و درآمدزایی مبتنی بر تبلیغات متمایل شده است.
علیرغم کاهش 6 درصدی کاربران فعال ماهانه (MAU) در سه ماهه چهارم سال گذشته، پلتفرم اجتماعی با افزایش 4 درصدی در MAU به 450 میلیون و رشد قابل توجه کاربران برنامه های تلفن همراه در سه ماهه چهارم سال 2022، دوباره رشد کرده است. .
آنچه پینترست می گوید. به ،وان بخشی از استراتژی رسمی خود، Pinterest قصد دارد تعامل را افزایش دهد و نتایج تبلیغات را از طریق قابلیت ،ید، همراه با افزایش درآمدزایی به ازای هر کاربر و سادهسازی عملیات افزایش دهد. طبق نظرسنجیها، بیش از نیمی از کاربران پینترست این پلتفرم را به ،وان یک مقصد ،ید در نظر میگیرند، با این حال، این شرکت در ایجاد یکپارچگی تجربه ،ید، همانطور که توسط مدیرعامل تایید شده است، کارآمد نبوده است.
ما در حال ایجاد تجربه ای هستیم که با این مخاطبان طنین انداز می شود، به ویژه در مورد ویدیو. در واقع، تقریباً نیمی از ویدیوهای جدید پین شده در Q4 از کاربران Gen Z بودند.
در دراز مدت، ما همچنین میخواهیم هر پین را قابل ،ید کنیم. برای این منظور، ما محتوای ویدیویی در Pinterest را با استفاده از همان کتاب پخشی که برای تصاویر استاتیک اعمال کردیم، کاربردی تر می کنیم. در طول سال جاری، ما فناوری بینایی رایانه خود را در سراسر مجموعه ویدیویی خود به کار خواهیم گرفت تا محصولات و ویدیوها را پیدا کنیم و آنها را قابل ،ید کنیم.»
بیل آماده، مدیرعامل پینترست
ابتکارات آینده Pinterest پروژه ای را برای بهبود تجربه ،ید با ارسال مستقیم کاربران به صفحه محصول در برنامه تاجر و استفاده از فرمت پیوند عمیق موبایل (MDL) برای تبلیغات ،ید آغاز کرده است. در طول دوره دوشنبه سایبری بلک فرایدی، MDL 40 درصد از درآمد را از تبلیغات ،ید Pinterest به دست آورد و به رشد 50 درصدی در سه ماهه چهارم کمک کرد.
این پلتفرم همچنین در حال ادغام ،ید در سطوح پرتردد خود، از جمله فید خانگی، جستجو و پینهای مرتبط است تا به کاربران محصولات مرتبط با آنها را نشان دهد.
محتوای ویدئویی فرم کوتاه. در مورد ،ب درآمد، پینترست شاهد بوده است که بیش از 10 درصد از تعامل خود را از محتوای ویدیویی به دست آورده است و بیش از 30 درصد از درآمد آن از طریق ویدیوهای کوتاه به دست آمده است. این پلتفرم اخیراً به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تبلیغات خود را با فرمت Idea Pin ایجاد کنند، از داراییهای ویدیویی در کاتالوگهای محصولات پشتیب، میکند و با بر،بهای موسیقی همکاری میکند تا امکان استفاده از موسیقی مجاز در ویدیوهای کوتاه را فراهم کند.
افزایش درآمد تبلیغات درآمد تبلیغات پینترست در حال حاضر به مقدار تقریباً مساوی توسط کمپینهایی که توسط KPIهای برند محور، ملاحظات و تبدیل هدایت میشوند، هدایت میشود. این پلتفرم شاهد بوده است که تبلیغکنندگ، که رویکردی کامل دارند موفقیت بیشتری نسبت به آنهایی که فقط در یک هدف کمپین فعال هستند، مشاهده کردهاند، و تبلیغکنندگ، که از استراتژی رسانهای ،دفه استفاده میکنند تا 50 درصد افزایش فروش را در مقایسه با آماده گفت: ،، که بر یک هدف متمرکز هستند.
Ready گفت که Pinterest همچنین به دنبال کمک به تبلیغکنندگان برای افزایش ارتباط و شخصیسازی است و به ،وان نمونه به راهاندازی مدیریت بار تبلیغات در Q4 با بهینهسازی کل صفحه اشاره کرد.
Ready گفت که این امکان انعطافپذیری بار تبلیغات را «بهصورت فرصتطلبانه، در زمینهای که تبلیغات برای کاربر من،تر است، فراهم میکند». «در آزمایش اولیه ما، این باعث بهبود دو رقمی در ارتباط آگهی در جستجو شد، در حالی که به طور همزمان CPA را برای تبلیغکنندگان کاهش داد. ما انتظار داریم که بهینهسازی کل صفحه ما را قادر میسازد تا به بهبود کارایی که با آن از پلتفرم خود در طول زمان ،ب درآمد میکنیم، ادامه دهیم.»
چرا ما اهمیت می دهیم. با اتخاذ یک رویکرد قیف کامل و استفاده از یک استراتژی رسانه ای ،دفه، برندها احتمالاً در مقایسه با ،، که تنها بر یک هدف کمپین تمرکز می کنند، نتایج و پیشرفت های بهتری در فروش خواهند دید.
در پینترست، نشان داده شده است که این امر منجر به افزایش 50 درصدی افزایش فروش می شود. علاوه بر این، درآمد تبلیغاتی پلتفرم تقریباً بهطور مساوی توسط کمپینهایی که توسط KPIهای برند محور، ملاحظات و تبدیل ایجاد میشوند، ایجاد میشود و آن را به یک پلتفرم ارزشمند برای تبلیغکنندگ، تبدیل میکند که به دنبال دستیابی به طیف وسیعی از اه، هستند.
همانطور که پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و فیس بوک از ،ید دور می شوند، Pinterest می تواند به ،وان یک جایگزین وارد عمل شود و به تبلیغ کنندگان یک کانال اضافی برای نمایش محصولات خود بدهد.
منبع: https://searchengineland.com/pinterest-puts-more-emphasis-on-its-s،ppable-video-feature-392879